خبرگزاری کار ایران

علیرضا اکبرپور:دیاباته نیاز به زمان دارد/ دربی بازی تک‌موقعیتی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۹۶

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات پیرامون این باشگاه پس از حضور استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد....

به گزارش ایلنا،علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال معتقد است که اصلا نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد اما اگر استقلال بتواند در دیدار امروز مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی برسد احتمال پیروزی‌اش مقابل رقیب سنتی‌اش بیشتر خواهد بود.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال یک بازی سخت امروز مقابل نفت مسجدسلیمان دارد. این بازی می‌تواند اتفاقات جدیدی را برای استقلال رقم بزند. اگر آنها نتوانند در این بازی پیروز شوند پیش از دربی برایشان بد خواهد شد و اگر هم بتوانند در مسجدسلیمان سه امتیاز را کسب کنند می‌توانند با روحیه خوب به مصاف پرسپولیس بروند.

 عملکرد استراماچونی را در این مدت چطور ارزیابی کردید؟

استراماچونی مربی باهوشی است و قواعد بازی را کاملا بلد است. مطمئن هستم او در ادامه لیگ اگر حاشیه‌ای برای درست نکنند، می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند. البته در این دو بازی شرایط استقلال خوب نبوده و هواداران هم این ناکامی را نمی‌پذیرند.

به عنوان مهاجم قدیمی استقلال عملکرد دیاباته را چطور دیدید؟

سوابق این بازیکن نشان می‌دهد که در تیم‌های مطرحی بازی کرده اما فعلا که در استقلال شرایط خوبی ندارد. او در این دو بازی چند موقعیت گلزنی هم داشت که نتوانست از آنها استفاده کند و با توجه به اینکه در دو سال گذشته دو بازیکن خوب به نامهای تیام و پاتوسی در استقلال بودند، هواداران انتظار دارند این بازیکن هم همانند آنها بدرخشد اما شرایط به گونه‌ای است که به نظرم او نیاز به زمان دارد.

دربی 90 در پیش است. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

 در چندین دربی بازی کردم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. دربی بازی تک‌موقعیتی است و هر کس از تنها موقعیتش استفاده کند برنده دربی است. امیدوارم این ناکامی‌های استقلال در این چند سال با برد در دربی به پایان برسد.

در این دو هفته چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی دیدید؟

معمولا در ایران فقط چند تیم مدعی قهرمانی هستند؛ استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان. شاید سایر تیم‌ها چند هفته خوب باشند. در ادامه فصل باز هم قهرمانی بین این چهار تیم خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز