خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: استقلال استراماچونی به موقع کارش را شروع کرد/ مواظب باشیم شماره پیراهن بازیکنان جوان را به حاشیه نبرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۳۰

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات پیرامون این باشگاه پس از حضور استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور درخصوص عملکرد آندره آ استراماچونی پس از دو ماه فعالیت در استقلال گفت: درخصوص آقای استراماچونی همه بر اساس شنیده‌ها در حال قضاوت هستند. آن چیزی که اکنون مشخص است، این است که تیم به موقع کار خود را انجام داده و به صورت منظم آماده شده. دیر اضافه شدن بازیکنان، مشکلات بیرونی تیم است و نباید به سرمربی ارتباط داد.

او درباره بازیکنان جدیدی که در فصل نقل و انتقالات به استقلال ملحق شده اند گفت: این نیاز و خواسته هر سرمربی است که با بازیکنان مورد علاقه خودش کار کند و طبیعتا استراماچونی هم اینگونه سرمربی است. او با توجه به بازیکنانی که مورد پسند خودش بود به باشگاه اعلام می‌کند تا برای جذب‌شان اقدام کنند. اینکه چرا یک بازیکن ستاره هست یا نیست به سرمربی مربوط می‌شود. اینکه استقلال از لیگ یک بازیکن جذب کند نشان می‌دهد که سرمربی روی همه ابعاد تمرکز دارد. عملکرد آنها در بازی‌های دوستانه نشان می‌دهد که سرمربی به انتخابش ایمان داشته باشد یا خیر. امیدوارم همه بازیکنان این تیم موفق باشند و برای سربلندی تیم تلاش کنند.

پیشکسوت استقلال درباره اعلام شماره های جدید پیراهن بازیکنان و نظراتش در این باره گفت: این مسائل در تیم‌های بزرگ همیشه مورد توجه است. اینکه کدام بازیکن لیاقت فلان شماره را دارد یا نه، بحث دیگری است اما اینطور حرف‌ها نباید برای یک فصل تمرکز یک بازیکن را بهم بزند. قائدی شماره 10 را پوشیده؛ این شاید برای او اتفاق جدیدی باشد و بتواند تاثیرگذار باشد و برعکس آن با عملکرد بد مورد انتقاد هواداران به ویژه در فضای مجازی قرار بگیرد. 

اکبرپور در این خصوص که آیا استقلال تحت هدایت استراماچونی را در قامت یک قهرمان می بیند، تصریح کرد: استقلال همیشه بوی قهرمانی می دهد. تیمی که پر افتخار باشد، همیشه بوی قهرمانی می‌دهد. یک تیم برای قهرمانی به فاکتورهای زیادی نیاز دارد. عملکرد استقلال در بازی‌های دوستانه موفقیت آمیز بوده؛ باید منتظر شروع مسابقات باشیم تا ببینیم عملکرد استقلال چطور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز