خبرگزاری کار ایران

مربی تیم فوتبال جوانان: اندونزی نقاط ضعف و قوت ما را نشان داد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۱۴۳

مربی تیم فوتبال جوانان پس از انجام دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی گفت:اردو و بازی های بسیار خوب و مفیدی را در اندونزی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایلنا، حیدر شریفی مربی تیم فوتبال جوانان در خصوص اردوی اندونزی اظهار داشت: خداراشکر اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم نقاط ضعف و قدرت خود را در این دو بازی به خوبی شناسایی کنیم. در برابر اندونزی نشان دادیم که به دنبال ارائه فوتبال زیبا و تهاجمی هستیم. برگزاری چنین اردوهایی به ما خیلی کمک می‌کند تا به مهمترین هدفمان که صعود به جام جهانی است برسیم.

مربی تیم جوانان تصریح کرد: در تیم اتحاد و همدلی بسیار خوبی دیده می شود از بازیکنان گرفته تا کادر فنی، تدارکات، پزشکی و رسانه همه دنبال تنها یک هدف هستیم و در تیم ما کار انفرادی وجود ندارد و اتحاد حرف اول را در تیم جوانان می‌زند. خوشبختانه همین مسئله کمک کرده که تیم شرایط خوبی داشته باشد و از این دو بازی هم درس های بسیار خوبی گرفتیم.

شریفی در در پایان گفت: ما باید از اشتباهات خودمان در این دو بازی درس بگیریم و روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم. در واقع اندونزی تیم خوبی بود که از حمایت هوادارانش هم در خانه بهره می برد و نقاط ضعف و قوت ما را به خوبی نشان داد. جا دارد از کادر پزشکی تیم هم کمال تشکر را داشته باشم چرا که تعدادی از بازیکنان تیم در این اردو مصدوم بودند و با تلاش پزشکان به بازی ها رسیدند. همچنین از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که زمینه حضور تیم جوانان در اردوها و بازی های مختلف را فراهم کرد و این تیم تجربه بین المللی مناسبی به دست آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز