خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: بیش از هزار بازیکن را ارزیابی کردیم/ باید از تورنمنت روسیه به بهترین شکل استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۶۵

سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت که کادر فنی این تیم، بیش از هزار بازیکن را در این رده ارزیابی کرده است.

به گزارش ایلنا، اکبر پورموسوی در پایان اردوی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به بخش قابل توجهی از اهداف‌مان که بالا بردن آمادگی جسمی نفرات بود، دست یافتیم. خوشبختانه می‌توانم بگویم تقریباً به 70 درصد ترکیب موردنظرمان برای حضور در مسابقات مسکو رسیده‌ایم. اردوی بعدی ان‌شاءالله از 24 تا 31 اردیبهشت در اهواز برگزار می‌شود که طی آن دو مسابقه تدارکاتی را در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره نحوه انتخاب بازیکنان این تیم گفت: می‌توانم بگویم تقریباً هزار بازیکن را بررسی کردیم که از این بین، نام 833 بازیکن را رسماً ثبت و اعلام کردیم. من و دستیارانم تلاش کردیم همه‌ی این بازیکنان را در مسابقات مختلف از نزدیک ببینیم و ارزیابی کاملی داشته باشیم. در واقع هدف این بود که شایسته‌ترین نفرات این رده سنی را در کل کشور ببینیم و به واقع بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

پورموسوی با بیان اینکه بعید است بازیکنی در این مقطع دیده نشده باشد، تصریح کرد: هرچند ممکن است برخی نفرات مصدوم یا محروم بوده باشند یا اینکه شرایط بازیکن در مقاطع مختلف ممکن است تغییر کند. با این وجود فکر می‌کنم تیم فعلی متشکل از بهترین‌های کشور بوده و از ظرفیت بالایی برخوردار است. همچنان به روند شناسایی نفرات ادامه می‌دهیم و در اردوهای بعدی هم تلاش می‌کنیم شرایط تمامی بازیکنان شایسته را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی درباره انتخاب نفرات نهایی برای حضور در مسابقات روسیه اظهار داشت: ما تمایل داشتیم حداقل با 23 بازیکن وارد رقابت‌ها شویم، چرا که این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است. بازیکنان تیم ما هم به تجربه بیشتری نیاز دارند و این تجربه بین‌المللی می‌تواند برای آنها اهمیت زیادی داشته باشد. از سوی دیگر با توجه به فشردگی مسابقات، به نفرات بیشتری نیاز داریم. با این وجود طبق قوانین بازی‌ها تنها ثبت‌نام 20 بازیکن ممکن است و بر همین اساس نمی‌توانیم نفرات بیشتری به همراه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم اردوی بعدی هم به خوبی برگزار شود و بتوانیم با آمادگی کامل برای حضور در مسابقات روسیه آماده شویم. این تورنمنت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند به تیم ما برای کسب تجربه بین‌المللی کمک کند. به همین دلیل می‌خواهیم به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز