خبرگزاری کار ایران

فاطمی: تورنمنت روسیه یک جام جهانی کوچک است

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۵۹

مدیر تیم ‌فوتبال جوانان، گفت: خوشبختانه روند تمرینات تیم برای حضور در تورنمنت روسیه به خوبی دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، فراز فاطمی مدیر تیم فوتبال جوانان با اشاره به برنامه‌های آماده سازی تیم ملی جوانان، گفت: تمرینات طبق برنامه مورد نظر کادر فنی با حضور 29 بازیکن دنبال می‌شود و امیدوارم با ادامه این روند تیم را در شرایط و آمادگی خوبی برای حضور در تورنمنت روسیه مهیا کنیم.

وی افزود:مسابقات روسیه با حضور 12 تیم قدرتمند برگزار می‌شود و در سطح فنی بسیار بالایی است که می‌تواند اتفاق مهمی برای آماده سازی و کسب تجربه بین المللی تیم ملی جوانان محسوب شود. در واقع این رقابت‌ها مثل یک جام جهانی کوچک است و ما به حضور در چنین رویدادی نیاز داریم.

مدیر تیم ‌‌‌‌فوتبال جوانان اظهار داشت: تقریبا 80 تا 90 درصد ترکیب تیم شناسایی شده و تمرینات با نظم خوبی دنبال می‌شود. در این اردو بیشتر کارهای بدنسازی از سوی کادر فنی دنبال شد و بعد از آن برای حضور در اردوی بعدی به میزبانی شهر اهواز و از 24 اردیبهشت ماه آماده می شویم. این اردو به مدت یک هفته برگزار می شود و پس از آن در تهران از هفتم خرداد تمرینات را دنبال می کنیم تا با انتخاب 20 بازیکن نهایی راهی تورنمنت روسیه شویم. با توجه به محدودیت‌های تورنمنت امکان اعزام بازیکن بیشتری وجود نخواهد داشت و تلاش می‌شود با شناخت خوبی که کادر فنی نسبت به بازیکنان پیدا کرده بهترین بازیکنان را برای اعزام انتخاب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز