خبرگزاری کار ایران

انصاریفرد: کی روش یا ویلموتس؟ هر مربی سبک خودش را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۹۶۳

مهاجم تیم ملی در گفتگویی جالب با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به شرایط فوتبال ایران پرداخته است.

به گزارش ایلنا، کریم انصاریفرد، زننده یکی از گل های ایران برابر هنگ کنگ، در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته: همه ما از کارلوس کی‌روش قدردانی می‌کنیم ، او کاری فوق العاده برای ما انجام داد و واقعاً ما دوران خوبی را با او گذراندیم. اگر کی‌روش از من می‌خواست که در هر نقطه‌ای از زمین بازی کنم، باید این کار را انجام می‌دادم و مشکلی با آن نداشتم. این شیوه مدنظر او بود. به هر حال هر مربی تاکتیک مربوط به خودش را دارد و  ما باید به آن احترام بگذاریم و این مهمترین چیز است.

مهاجم تیم ملی با اشاره به حفظ ساختار و اسکله تیم ملی گفت: ما با حرکات یکدیگر آشنا هستیم و به خوبی یکدیگر را در زمین درک می‌کنیم. ما باید راه خود را همین‌گونه ادامه دهیم و مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند. ما برای پرچم و کشور خودمان می‌جنگیم و صد درصد توان خود را در زمین می‌گذاریم.

 

تیم ملی ایران موفق شد در اولین بازی خود مقابل هنگ کنگ به پیروزی برسد و 3 امتیاز این بازی را بدست آورد و پیروزی بحرین باعث شد تا این تیم با یک بازی بیشتر با 4 امتیاز در صدر گروه بایستد. انصاری‌فرد درباره پیروزی دو بر صفر ایران هم اظهار داشت: این یک بازی عالی برای ما بود و نتیجه خوبی بدست آوردیم. این نتیجه در بازی اول ما خوب بود و باید اینگونه ادامه دهیم زیرا همه تیم های حاضر در گروه ما قدرتمند هستند. هنگ کنگ تیم قابل احترامی بود اما تیم ما بهتر بازی کرد و شایسته این پیروزی بودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز