خبرگزاری کار ایران

عضو‌ کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

بی‌توجهی به معاهده‌های بین‌المللی کار، حاصل زیاده‌خواهی استکبار جهانی است/ بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از مردم جهان بیکار هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۸۱

عضو‌ کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه کارگران جهان باید متحد شوند، چرا که نظام سرمایه‌داری به سرکردگی ترامپ، کارگران و مستضعفان جهان را له می‌کند و نظام سرمایه‌داری روز به روز بزرگ و بزرگتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ساری (عضو‌کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) در اجلاس اتحادیه‌های کشورهای جهان در شهر دمشق سوریه ضمن ادای احترام به شهدای مقاومت سوریه گفت: دولت و‌ مردم ایران همواره در کنار مردم عزیز و‌ شجاع سوریه بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی فقط به دنبال دسیسه و توطئه است و یک روز در عراق، روز دیگر در افغانستان و روزی در سوریه و یک‌روز با تحریم ایران معاهدات بین المللی را لغو می‌کنند و با لشکر کشی به خلیج فارس می‌خواهند ملت ایران را تهدید کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: با این حال مردم ایران روز به روز منسجم‌تر می‌شوند و با پاسخ‌های کوبنده به جهانیان اعلام می‌کنند که ایران به دنبال جنگ نیست و همگام با مردم مظلوم جهان بدنبال گسترش صلح در جهان است.

وی ادامه داد: جا دارد از رییس جمهور محترم سوریه جناب بشار اسد به خاطر مقاومت و استقامتی که در برابر تروریسم و استکبار جهانی داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنم و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم از اتحادیه کارگری این کشور که همیشه در خط مقدم مبارزه هستند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: امروز همه کارگران جهان باید متحد شوند، چرا که نظام سرمایه‌داری به سرکردگی ترامپ، کارگران و مستضعفان جهان را له می‌کند و نظام سرمایه‌داری روز به روز بزرگ و بزرگتر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در این برهه حساس همبستگی است و کارگران باید در محور اتحادیه کارگران جهان WFTV حرکت کنند، چرا که امروز بیش از ۲۰۰ میلیون بیکار داریم و پایین بودن دستمزدها، کار کودک، تبعیض بین زن و مرد و بی‌توجهی به معاهده‌های بین‌المللی کار و حقوق بنیادین همه حاصل زیاده‌خواهی استکبار جهانی است.

علی ساری در پایان افزود: بار دیگر اعلام می‌کنم آمده‌ایم تا بگوییم ما در کنار مقاومت و در کنار ملت، دولت و کارگران سوریه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز