خبرگزاری کار ایران

فرهادی مطرح کرد:

27 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعالیت دارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۴۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر ۲۷ مرکز نیکوکاری در استان فعال است که در آینده نزدیک تعداد آنها به ۴۱ مرکز خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر ۲۷ مرکز نیکوکاری در استان فعال است که با دریافت مجوز ایجاد ۱۴ مرکز جدید، تعداد آن‌ها در آینده نزدیک به ۴۱ مرکز خواهد رسید.

وی اضافه کرد: موسس مرکز نیکوکاری شاید در نگاه اول از سوی کمیته امداد باشد، ولی در واقع این مراکز بدون حضور امدادگران و فقط با حضور معتمدان محلی تشکیل می‌شود و زمینه را برای ترویج کار خیر در محلات مختلف و اقشار گوناگون فراهم می‌کنند.

فرهادی اضافه کرد: نبود ضوابط اداری در مراکز نیکوکاری موجب می‌شود تا فرایند کار‌ها سرعت یابد و زمینه خدمت رسانی سریع‌تر فراهم شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: وجود افراد معتمد محلی و اتخاذ تصمیم‌های جمعی هم به امانتداری و رعایت ضوابط شرعی در هزینه کرد‌ها منجر می‌شود.

فرهادی گفت: دادن خدمت به نیازمندان در محل سکونت، تقویت همبستگی اجتماعی و همدردی عمومی، احیای حقوق همسایگی و احساس تعهد به یکدیگر، افزایش تکافل و توازن اجتماعی، گسترش ارتباطات بین مردم و محله، مدیریت بهینه و هم افزایی در منابع مردمی، مدیریت و توسعه خدمات داوطلبانه مردمی و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی با رویکرد توانمندسازی ازجمله اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز