خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح 5 پروژه عمرانی در کاشمر با حضور مدیرکل اوقاف خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۳۹

همزمان با هفته دولت و با حضور مدیرکل اوقاف خراسان رضوی، 5 پروژه عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) و موقوفه حاج سلطان العلماء کاشمر، به ارزش 3 میلیارد و 955 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، همزمان با هفته دولت 5 پروژه عمرانی بقعه امامزاده سید حمزه(ع) و موقوفه حاج سلطان العلماء کاشمر با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و فرماندار و مسئولان کاشمر افتتاح شد.

استخر آب کشاورزی و پرورش آبزیان موقوفه حاج سلطان العلماء با ظرفیت 1200 متر مکعب و 4 پروژه عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) شامل آغاز فاز اجرایی نصب پنل‌های نیروگاه 70 کیلوواتی برق خورشیدی، تکمیل و تجهیز مرکز افق شامل کتابخانه و مکان های برگزاری کلاس‌های قرآنی، سبک زندگی اسلامی با هزینه 240 میلیون ریال، ساخت و تکمیل سالن اجتماعات با مساحت 180 متر مربع و با هزینه یک میلیارد و 420 میلیون ریال، ساخت و تکمیل سالن پذیرایی با مساحت 200 متر مربع  و با هزینه یک میلیارد و 580 میلیون ریال به بهره برداری رسید. 

همچنین با حضور مدیر کل اوقاف استان ضریح مطهر امامزاده سید حمزه(ع) و مزار شهدای مدفون در این بقعه غبار روبی و عطر افشانی شد.

لازم به ذکر است، هزینه ساخت پروژه‌های عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) از محل موقوفه علی ابن الکاسفی که وقف بر این بقعه متبرکه است، تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز