خبرگزاری کار ایران

ایجاد دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۰۷

مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره طی مراسمی در روز سه شنبه با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق، افزود: پیرو پیگیری های صورت گرفته از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احداث یک مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره تا زمان اجرای پروژه اصلی، عملیات اجرایی این معبر پرتقاضا به سرعت در دستور کار قرار گرفت تا طی یک برنامه زمان بندی مشخص آماده بهره برداری شود.

 صبوری، کاهش گردش های اضافی، تسهیل دسترسی به خیابان شهید دستواره و همچنین پایانه حمل و نقلی خیابان جوانمرد قصاب را از جمله منافع ترافیکی بهره برداری از پروژه مذکور عنوان و اضافه کرد: بهره برداری از این مسیر موقت، بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی محلات حدفاصل مناطق 16 و 20 را برطرف خواهد ساخت. به این ترتیب شهروندان ساکن در این نقطه از جنوب پایتخت تا زمان اجرای پروژه اصلی که شامل تعریض بخشی از مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، احداث کندروی جدید حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بعد از خیابان شهید دستواره و نیز تعریض پل تقاطع آزادگان- دستواره می باشد، از تسهیلات ترافیکی مسیر موقت بهره مند خواهند شد.

براساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسیر دسترسی موقت از بزرگراه آزادگان به خیابان شهید دستواره که مسیر غرب به شرق این بزرگراه را پیش از تقاطع فدائیان اسلام به خیابان شهید دستواره متصل می سازد، یک معبر 350 متری به عرض 6 متر است و عملیات اجرایی به منظور مدیریت بهینه منابع مالی و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های داخلی مدیریت شهری، با تلاش شبانه روزی معاونت اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، طی یک بازه زمانی 25 روزه به سرانجام رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز