خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه گیلان خبر داد:

برگزاری سومین‌ یادواره ۱۰ شهید رسانه گیلان در کربلا

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۰۳

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری سومین یادواره ۱۰ شهید رسانه این استان در کربلا خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با اربعین حسینی در این شهر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی پارسا با اشاره  به اعزام حدود ۶۰ خبرنگار به پیاده روی اربعین حسینی (ع) از سوی بسیج رسانه استان گیلان، اظهار کرد: این تعداد خبرنگار در ۱۱ تیم خبری ویزه به دو شهر نجف و کربلا اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای همکاری دو هزار و ۵۰۰ زائر خبرنگار در راستای اطلاع‌رسانی از این همایش عظیم انجام شده است، افزود: رسانه‌های برتر فعال در حوزه اربعین در جشنواره ملی مطبوعات تجلیل و تکریم می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه اسامی اصحاب رسانه اعزامی به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)  به‌زودی اعلام می‌شود، گفت: عکاسان، مستندسازان، خبرنگاران، سردبیران و جمعی از مدیران رسانه‌های گیلان در این کاروان حضور دارند.

وی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته یادواره شهدای رسانه گیلان برگزار می شود، تصریح کرد: این یادواره همزمان با اربعین حسینی(ع) در موکب نورالزهرا(س) در شارع عباس(ع) شهر مقدس کربلا و با حضور اصحاب رسانه گیلان و خبرنگاران استان‌های مختلف کشور خواهد شد.

پارسا با اشاره به اینکه گیلان دارای ۱۰ شهید رسانه است، بیان کرد: شهیدان سید اسماعیل سیرت‌نیا، محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری، نریمان مددی‌مژدهی و محمدمهدی مقدم ۱۰ شهید رسانه گیلان هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ادامه داد: قرارگاه‌های فرهنگی رسانه‌ای در ۱۰ شهرستان گیلان با نام ۱۰ شهید رسانه استان تشکیل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز