خبرگزاری کار ایران

هفتمین تقابل یحیی گل محمدی و ویسی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۴۴

شهرخودرو خراسان و شاهین شهرداری بوشهر در شرایطی هفتمین دیدار خود را در لیگ نوزدهم برگزار میکنند که یحیی گل محمدی در ورزشگاه امام رضا میزبان شاگردان ویسی خواهد بود.

به گزارش خبرنگارورزشی ایلنا، گل محمدی و شاهین شهرداری بوشهر در دومین دیدار از رقابت‌های لیگ نوزدهم در شرایطی نامشابه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان تازه صعود کرده به لیگ برترعبدالله ویسی در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر به مصاف سپاهان قلعه نوعی رفتند و با وجود انگیزه و هیجان بسیار بالا برای اولین تجربه حضور در لیگ برتر با دریافت سه گل تن به شکست دادند تا در بازی دوم خود به کسب سه امتیاز نیاز مبرم داشته باشند. در مقابل شهرخودرو در بازی اول خود در مصاف با تیم پیکان توانست در نیمه اول و با زدن دو گل کار تیم حریف را تمام کند و پیروز میدان باشد.

گل محمدی و ویسی تا به حال در تیم‌های تحت هدایت خود 6بازی برابر یکدیگر داشته‌اند. که در مجموع این دیدارها یحیی گل محمدی موفق شده است با کسب 3 برد-2 تساوی و1 باخت موفق‌تر از ویسی باشد. از بدترین شکست‌هایی که عبدالله ویسی با تیم‌های تحت هدایتش در مقابل شاگردان گل محمدی متحمل شده است به لیگ دوازدهم ،بازی تیم‌های پیکان وپرسپولیس برمیگردد.که در این بازی شاگردان ویسی در پیکان با نتیجه 6بر 0 تن به یک شکست سنگین  و تاریخی دادند.پس ار کسب این نتیجه ویسی مجبور شد تا از سمت خود در باشگاه پیکان استعفا دهد.حالا باید منتظر ماند و دید تا هفتمین تقابل این دو مربی باسابقه فردا نفع کدام یک از آن‌ها تمام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز