خبرگزاری کار ایران

یونس شاکری در گفتگو با ایلنا:

شهر خودرو به یکی از قطب های فوتبال ایران تبدیل شده است/ قهرمانی حق تیم و بازیکنان ما است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۱۷

مهاجم تیم شهر خوردو معتقد است تیمش با توجه به خرید بازیکنان بزرگ و در اختیار داشتن تمامی شرایط و امکانات لازم شایسته قهرمانی در لیگ نوزدهم است.

یونس شاکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار دیروز و برتری دو برصفر تیم شهرخودرو مقابل پیکان اظهار داشت: شروع مسابقات لیگ برای هر تیمی سخت است.ولی خداراشکر تیم ما انقدر خوب و منسجم بازی کرد،که توانستیم  در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.شهرخودرو در لیگ نوزدهم با توجه به خریدن بازیکنان حرفه ای که خودشان به تنهایی یک تیم هستند کاملا متحول شده است. و امیدوارم  که در فصل جدید نتایج خوبی را کسب کنیم و بتوانیم قهرمان شویم.تیم ما تمامی شرایط و امکانات حرفه ای را دارد و واقعا قهرمانی حق تیم و بازیکنان ما است.

شاکری در مورد اینکه فصل گذشته با زدن 10 گل آمار نسبتاً خوبی داشت و اینکه خودش را مدعی آقای گلی می‌داند یا نه، گفت: پارسال دقایق بازی کردنم کم بود اما صدردرصد در این فصل هدف من آقای گلی است.و با توجه به اعتمادی که آقای گل محمدی به من داشتند و شرایط بسیار خوب بدنی و ذهنی­ام دوست دارم تا تمامی تلاشم را بکنم تا بتوانم آقای گل لیگ برتر شوم در شهرخودرو بازی کنید باید هم آقای گل شوید.

مهاجم تیم شهرخوردو در خصوص علت اصلی برتری تیمش مقابل پیکان عنوان کرد: ما یک تیم یک دل، منسجم و هماهنگ هستیم. هر بازیکنی که موفق به گل زنی شود همگی خوشحال می­شوند. شادی هر بازیکنی شادی کل تیم و کادر فنی و مدیریتی باشگاه را به همراه دارد. و کسی از موفقیت شخص دیگری ناراحت نمی­شود.و بسیار خوشحالم که بازی بعدی ما در خانه است و تمامی هواداران می­توانند حضور پیدا کنند تیم شهرخودرو و شهر مشهد در حال حاضر یکی از قطب فوتبال های ایران تبدیل شده است.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی شهرخودرو در مصاف با شاهین بوشهرگفت: شاهین بوشهر یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر است و قطعا با انگیزه ی بسیار بالایی در این دیدار حاضر می­شود.اما تیم ما هم تلاش میکند تا به همه نشان دهد که شهرخوردو چه تیم باکیفیت و بزرگی است و بدون شک ما در تمامی دیدارهایمان برای سه امتیاز و برد به میدان میرویم و امیدوارم که این بازی هم بسیارباکیفیت و جذاب باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز