خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره خرید منبر و محراب مسجد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۲۵

خرید منبر و محراب مسجد که از مهمترین تجهیزات سخت افزاری مسجد و نمازخانه‌ است، کاری تخصصی و نیازمند بررسی فاکتورهای متعددی است. ضمن آنکه منبر و محراب تنها لوازم چوبی مسجد نیست و همخوانی آن با فضای کلی مسجد و نمازخانه ضرورت دارد.

ایجاد فضایی معنوی و آرامبخش در مسجد یا نمازخانه متضمن رعایت و درنظرگرفتن نکات مهمی است. توجه به اسلوب معماری اسلامی، استفاده از سبک ها و نقوش اسلامی و نمادهای دینی و همچنین توجه به اقلیم جغرافیایی و بوم مسجد تاثیر مهمی در انتخاب تجهیزات سخت افزاری نمازخانه و مسجد دارد.

ارتفاع منبر مسجد متناسب با تعداد نمازگزاران

برای خرید منبر معیارهایی همچون چند پله بودن یا تک پله بودن، رنگ منبر، جنس منبر و یا سفارش آسان و سریع آن به صورت منبر آماده اهمیت دارد.  معمولا منبر چوبی بویژه منبر تک پله یا منبر دو پله برای سخنرانی و اجرای برنامه راحتتر هستند. منبر تک پله معمولا برای نمازخانه ها و مساجد با وسعت کوچک و معمولی انتخاب می‌شوند اما منبر پنج پله و با ارتفاع بلند برای مساجد جامع و هیئات بزرگ که مخاطب بالا دارند و تسلط مخاطب بر سخنران از فاصله زیاد اهمیت دارد، بیشتر مورد توجه است.

محراب با کناره ثابت برای مدیریت بهتر برنامه های مسجد

محراب مسجد نیز انواعی دارد که در نگاه اول برای تعیین قبله مسجد یا نمازخانه و برگزاری نماز جماعت، جلب توجه مخاطب در ارائه برنامه و سخنرانی و قرائت قرآن اهمیت جایگاه خود را نشان می‌دهد. محراب کتیبه دار و محراب با کناره ثابت برای استفاده از فضای پشت محراب جهت مدیریت برنامه‌ها، محراب با کناره درب دار برای تعیین دقیق تر زاویه قبله در مساجدی که قبله آنها زاویه دار است، محراب با طرح کاشی سنتی و مزین به آیات و سور قرآنی، همچنین محراب پیش ساخته از جمله ویژگی هایی است که در مورد محراب قابل توجه است.

درب چوبی و سردرب چوبی در کنار پارتیشن چوبی هم از دیگر لوازمی است که در کنار منبر و محراب می‌تواند فضایی انگیزه بخش و هماهنگ را در فضای مسجد و نمازخانه ایجاد نماید. کتیبه های دیواری و ستونی هم می‌توانند به پوشش یک‌دست محیط مسجد و هماهنگی هر چه بیشتر بخش های مختلف مسجد کمک کنند.

مرجعی برای تجهیزات نمازخانه و مسجد

شاید بخواهید تمامی این معیارها را با فضای مسجد یا نمازخانه محیط خود بسنجید. فرق نمی کند مسجد یا نمازخانه مدرسه دانشگاه یا اداره، نمازخانه پارک یا مجموعه های فرهنگی، آنچه مهم است رجوع شما به مرجعی باسابقه و مجرب است که می‌تواند در انتخاب و خرید شما موثر باشد. ما به شما گروه فرهنگی هنری هنگام را توصیه می‌کنیم.

همه چیز درباره خرید منبر و محراب مسجد

گروه فرهنگی هنری هنگام

گروه فرهنگی هنری هنگام با تجربه ای بالا و کارنامه ای درخشان، به عنوان سازنده‌ی تجهیزات نمازخانه در بسیاری از سازمانها،  نهادها و مراکز دولتی و خصوصی یکی از موفق ترین گروه ها در ساخت و تجهیز کامل نمازخانه در کشور است که با طراحی‌های نوین، متناسب با فضا و نیاز مخاطب می‌تواند شرایط مطلوب و ایده‌آلی را برای ایجاد فضای روح انگیز، معنوی، سنتی و با نشاط در مساجد و نمازخانه ها ایجاد کند. از مهمترین محصولات سخت افزاری مجموعه هنگام می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

1.محراب، در طرح های مختلف با قابلیت جابجایی

2.کتیبه، در طرح های مختلف

3.ده ضلعی اسماءالله

4.قاب ستون، طرح آجر3 سانتی

5.قاب دعای فرج و تعقیبات و ادعیه

6.دیوار پوش، در انواع طرح های مختلف

7.پارتیشن سنتی، در طرح های گوناگون ثابت و متحرک

8.قاب اسامی مبارک چهارده معصوم علیهم السلام

9.انواع سردرب

یک واسطه خوب برای خرید انواع تجهیزات سخت افزاری مسجد

برای ورود به چنین فرآیندی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مسجدکالا مراجعه کنید که با بررسی دقیق بازار لوازم چوبی و با درنظر گرفتن تجربه و حسن کار، همکاری خود را با تجهیزات کامل نمازخانه هنگام آغاز کرده و می‌تواند در ارتباط شما با این مجموعه و انتخاب دقیق تجهیزات سخت افزاری مسجد بهترین واسطه باشد.

خرید انواع محراب و منبر و دیگر تجهیزات مسجد به قیمت تولید

ارتباط با مجموعه‌ها و کارگاه‌های تخصصی حوزه تجهیزات نمازخانه

دریافت مشاوره و راهنمایی با توجه به زیست بوم و فضای کلی مسجد یا نمازخانه شما

به روز شدن و تکمیل محصولات جانبی در فروشگاه اینترنتی

پاسخگویی 24 ساعته در فضای مجازی و 12 ساعته به صورت تلفنی

جهت خرید تجهیزات نمازخانه یا مسجد خود و دریافت مشاوره و راهنمایی و خرید منبر و محراب به قیمت تولید به فروشگاه اینترنتی مسجدکالا سربزنید و یا با شماره تلفن های 09135527035 و 03155571095 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز