خبرگزاری کار ایران

بهره‌‌برداری از 12 طرح عمرانی خدماتی در بخش شهرآباد بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۱۰

همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از 12 طرح عمرانی و خدماتی با حضور فرماندار ، روسای نهادها و ادارات و جمع زیادی از اهالی این بخش آغاز شد.

گزارش خبرنگار ایلنا ، این طرح‌ها شامل جدول گذاری ، زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای خرم آباد – زیرک آباد و علی آبادک از توابع بخش شهر آباد با اعتبار دو میلیارد تومان ،افتتاح پارک کودک در روستاهای کاظم آباد و محمد آباد با اعتبار 350 میلیون تومان ، بهسازی معابر روستای محمد آباد با اعتبار 350 میلیون تومان ، تملک ، زیرسازی و آسفالت خیابان های امام خمینی(ره) ، شهید مطهری و امام حسین (ع) شهرآباد با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین کلنگ‌زنی چهار پروژه عمرانی شهری شهرآباد از جمله بهسازی ورودی شرقی این شهر با اعتبار بیش از 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز آغاز شد.

بخشدار شهرآباد در مراسم افتتاح آسفالت ده هزار متر از معابر روستای علی آبادک گفت: با همراهی و مشارکت مردم و همت بنیاد مسکن و دهیاری  و شورای اسلامی  روستا حدود هشتصد میلیون تومان در علی آبادک هزینه شده است.

سید علی موسوی فرد اظهار داشت : مشارکت و همدلی مردم روستاهای بخش شهرآباد مثال زدنی است.

وی افزود : در اجرای همچنین بهسازی معابر روستای محمد آباد پانصد میلیون تومان پیش بینی شده است.

فرماندار بردسکن هم با قدردانی از سعه صدر مردم خوب محمدآباد در جریان سیل فروردین نود وهشت از دهیاران بخش شهرآباد خواست تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط احتمالی ناشی از بارش های جوی در زمستان پیش رو را بیندیشند.

شاکری همچنین با تاکید بر افتتاح این بوستان در دهه فجر گفت: بوستان کودک روستای محمد آباد مشمول مرور زمان نشود. 

فرماندار بردسکن در این مراسم گفت: در بخش شهرآباد بیش از صدهزار متر مربع آسفالت با مشارکت اهالی با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان با همه مشکلات اقتصادی محقق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز