خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تحویل 60 واحد مسکن مهر به سیل زدگان پلدختر/ خرید 12 هکتار زمین برای ساخت منازل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۰۸

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی پلدختر از تحویل 60 واحد مسکن مهر به سیل زدگان این شهرستان خبرداد.

امین فرخ‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره واحدهای استیجاری برای سیل زدگان پلدختر اظهار داشت: با همکاری تعاونی‌های مسکن و پیمانکاران پس از گذشت 2 ماه از سیل ویرانگر پلدختر بالاخره اداره راه‌ و شهرسازی 60 واحد مسکن مهر آماده‌سازی و برای اسکان در اختیار سیل‌زدگان قرار داد.

وی با اشاره به پرداخت اجاره های این واحد ها افرود: دولت هزینه اجاره این واحدها را به افراد سیل زده پرداخت کرده است.

فرخ نژاد ادامه داد: تمامی اسکان های اضطراری در سطح شهرستان پلدختر جمع آوری شده اند و همگی در واحد‌های مسکن های مهر اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه 10 هکتار زمین دولتی برای ساخت‌وساز در شهر معمولان خریداری و در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته افزود: مراحل آماده‌سازی زمین در حال انجام است.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی پلدختر عنوان کرد: 12 هکتار زمین برای ساخت منازل مسکونی در شهر پلدختر خریداری و تحویل بنیاد مسکن شده‌است، این مقدار شامل یک سایت چهار هکتاری و یک سایت هشت هکتاری بوده که در حال آماده‌سازی برای ساخت‌وساز است.

وی گفت: زمین 4 هکتاری که برای احداث مسکن سیل زدگان برآورد شده در قالب 105 پلاک هستند که این تعداد پلاک در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت که در اختیار افرادی که خانه‌هایشان در حریم رودخانه قرار گرفته است واگذار کرد که طی روزهای آینده احداث این واحد ها آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز