خبرگزاری کار ایران

خالد بن سلمان:

عربستان و امارات برای تحقق امنیت و ثبات در عدن، شبوة، و ابین همکاری می‌­کنند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۷۹

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی امروز- دوشنبه- در سلسله توئیت­‌هایی از همکاری کشورش با امارات برای تحقق امنیت و ثبات در مناطق «عدن»، «شبوة» و «أبین» خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع عربستان سعودی امروز- دوشنبه- در چند توئیت پیاپی نوشت: «روابط عمیق برادرانه بین ریاض و أبوظبی و رهبران آنها و همکاری تنگاتنگ بین دو کشور در زمینه‌­های مختلف،‌ سنگ بنای امنیت و ثبات در منطقه و رونق آن در برابر طرح‌­های افراط‌گرایی، آشوب، نزاع و تقسیم است».

وی در توئیت دیگری با تکرار برخی گزافه‌گویی‌ها مدعی شد: «ما امروز به صورت برابر با برادران اماراتی برای تحقق امنیت و ثبات در مناطق عدن، شبوة و أبین فعالیت می‌­کنیم و با کشورهای ائتلاف برای اتحاد صفوف به منظور مقابله با تهدید تروریسم چه از جانب انصارالله مورد حمایت ایران یا از سوی گروه­‌های تروریستی داعش و القاعده و حمایت از مردم یمن تا زمان برقراری امنیت و ثبات در سراسر این کشور همکاری خواهیم کرد».

بن‌سلمان در ادامه گزافه گویی­‌های خود نوشت: «گفت‌وگوی داخلی و نه جنگ و دعوا تنها راهکار حل اختلافات داخلی یمن است و اختلاف بسیاری بین کسانی که برای منافع کشورش و تأمین زندگی سعادتمند برای شهروندان یمنی مبارزه می­‌کنند و اعرابی که برای نزدیکی به ایران می‌جنگند، وجود دارد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز