خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی جهان دراگون بوت؛ تیم بانوان در 500 متر هشتم و تیم مردان نهم جهان شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۷۷

با برگزاری مسابقات مسافت 500 رقابت های قهرمانی جهان دراگون بوت، تیم منتخب بانوان کشورمان در جایگاه هشتم و تیم مردان در رده نهم جهان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان دراگون بوت در تایلند تیم های منتخب کشورمان در رقابت های مسافت 500 متر به مصاف رقبا رفتند.

تیم های ایران پس از حضور در دور مقدماتی، به فینال B راه یافتند که تیم مردان با 24 تیم رقابت کرد و تیم بانوان با 17 تیم به رقابت پرداخت.

در پایان تیم مردان ایران با ترکیب شاهو ناصری، ارشید ناصری، علی عالی پور، محمدرشاد وفایی، شهرام صمر قربانی، میلاد حسن زادی، امید سلیمانی، محمدصادق ساداتی، صابر اکبری، روح الله صالحیان، داوود غریبی، رضا سلمان پور، داوود ابراهیمی، هادی دریایی نژاد و حمید مرادی با مربیگری سجاد غریبی و مجتبی غلامنیا در رده سوم فینال B قرار گرفت و جایگاه نهم جهان را از آن خود کرد.

تیم بانوان نیز با ترکیب سپیده رمضان پور، شقایق نعیمی، زینب اسمعیلی، الهه قربان زاده، زهرا ملاکاظمی، معصومه اکبری، زهرا قسمتی، سده امین، زینب سامانی، نیلوفر غلامدوست، یلدا پورعلی، یاسمن پورعلی و متینه اسدی با هدایت سحر رمضان پور مربی تیم و مریم عرب نژاد سرپرست تیم در رده دوم فینال B قرار گرفت و هشتم جهان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز