خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

هدف اصلی از تشکیل پارلمان مشورتی مشارکت بانوان مسائل اجتماعی و سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۷۴

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی به هدف تشکیل پارلمان مشورتی زنان در استان اشاره کرد و گفت: پارلمان مشورتی از طرف امور زنان و خانواده به صورت مجمع عمومی کلید خورده است که هدف از اجرای این طرح مشارکت بیشتر بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، پریسا علیلو امروز در نخستین نشست پارلمان مشورتی بانوان استان  اظهار کرد: تقویت توانمندی‌های بانوان، نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای حل مسائل و مشکلات زنان در  شهرستان ‌این استان از مهم ترین اهداف پارلمان مشورتی زنان است.

 وی افزود: پارلمان مشورتی بانوان در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده و جلسات آن به صورت مستمر برگزار می‌شود و از طریق این پارلمان، مطالبات بانوان استان به صورت نظام‌مند پیگیری می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی سومین استان کشور در تشکیل پارلمان مشورتی زنان است، بیان کرد: هم‌اکنون پارلمان مشورتی زنان در ۱۷ شهرستان‌ آذربایجان‌غربی فعالیت خود آغاز کرده است.

وی به هدف تشکیل پارلمان مشورتی زنان در استان اشاره کرد و گفت: پارلمان مشورتی از طرف امور زنان و خانواده به صورت مجمع عمومی کلید خورده است که هدف از اجرای این طرح مشارکت بیشتر بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی است.

علیلو خاطرنشان کرد: تعدادی از بانوان عضو پارلمان مشورتی بانوان استان در این جلسه دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه زنان را مطرح کردند، موارد مطروحه از طریق استاندار آذربایجان‌غربی پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز