خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان کردستان:

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اولویت طرح تاب‌آوری است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۹۰

مدیرکل امور بانوان کردستان از اجرای طرح تاب‌آوری برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، لیلا آژیر امروز در چهارمین جلسه کارگروه خانواده که با حضور مسئولان استان در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان در ۱۰ شهرستان استان و در ۲ فاز همزمان با ۱۳ استان کشور به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تاکنون ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش به زنان جامعه هدف ارائه شده است، گفت: در سنندج ۲۶ کارگاه آموزشی با حضور هزار و ۱۷ نفر، در دهگلان ۵ کارگاه با حضور ۱۵ بانوی جامعه هدف، قروه ۱۰ کارگاه با حضور ۳۰۰ نفر و مریوان۸ کارگاه با حضور ۲۴۰ نفر برگزار شده است.

مدیرکل اموربانوان استانداری‌کردستان از تشکیل ستاد توانمندسازی زنان‌سرپرست خانوار برای اولین‌بار در کشور در کردستان خبرداد و ابراز داشت: بانک اطلاعاتی از زنان سرپرست خانوارتهیه می‌کنیم و درصدد تهیه برنامه‌های بلند مدت در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستیم.

وی با بیان اینکه این طرح با استقبال خوبی مواجه شده است، خاطر نشان کرد: اولویت ما در این طرح با زنان سرپرست خانوار خواهد بود و باید با ایجاد کارگاه ها در راستای آموزش و مهارت‌های زندگی گام برداریم.

آژیر در پایان گفت: طرح تاب آوری زنان سرپرست خانوار در سال ۹۶ در تمام کشور به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز