خبرگزاری کار ایران

تهرانی‌ها به 10001521و شهرستانی‌ها به 20001521 پیامک بفرستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۰۵

بیش از 28 میلیون مشترک برق کشور(76درصد مشترکان)نسبت به ثبت اطلاعات خود درسامانه طرح ملی قبض سبز اقدام کردند و انتظار می رود تا 15شهریورجاری این میزان به بیش از 90 درصد افزایش یابد و با آغاز رسمی پروژه از اول مهرماه ،صدور قبض کاغذی برق درسطح کشور کاملا متوقف می‌شود.

به گزارش ایلنا از توانیر، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر با بیان مطلب فوق از بسیج تمامی منابع و امکانات لازم درقالب یک طرح ضربتی، برای پیشبرد این طرح در کشور خبر داد.

 هادی مدقق تاکید کرد: تقریبا از تمامی درگاههای الکترونیکی که در دسترس مردم قرار دارد، برای ثبت نام استفاده شده و ساده ترین راه ثبت نام از طریق پیامک و ارسال شناسه قبض برق به سرشماره 10001521برای شهروندان تهرانی و20001521 برای سایر هموطنان در دیگر استانها است.

وی ثبت نام ازطریق وبسایت شرکتهای توزیع نیروی برق یا نرم افزارهای پرداخت الکترونیکی از قبیل آپ، سکه، پارسیان، پاسارگاد و..را نیز امکان پذیر دانست و مشترکانی که نیاز به قبض کاغذی جهت تشریفات اداری دارند نیز می توانند فایل Pdf قبوض خود را ازطریق درگاههای الکترونیکی دریافت کنند.

آخرین وضعیت ثبت نام مشترکان دراین طرح ملی که ازسوی دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین برق توانیر انتشار یافته حاکی است، بیش از90 درصد مشترکان برق در استانهای خراسان شمالی و جنوبی، غرب مازندران، اصفهان، چهارمحال وبختیاری، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و کلانشهر مشهد در این سامانه ثبت نام کردند.

همچنین بین 70 تا 90 درصد مشترکان در استانهای یزد، خوزستان، خراسان رضوی، سمنان، گلستان، مازندران، قم، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و کلانشهر اصفهان به این طرح پیوستند و این میزان در استانهای تهران،گیلان، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و کلانشهرهای تبریز و شیراز 50 تا 70درصد و در بوشهر زیر 50 درصد اعلام شده است.

تهرانی‌ها به 10001521و شهرستانی‌ها به 20001521 پیامک بفرستند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز