خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: باخت ذوب آهن لذت گلزنی را از من گرفت/ باختیم ولی جای نگرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۵۱

هافبک ذوب آهن در مورد دیدار تیمش با سایپا و شکست برابر این تیم صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما خیلی خوب کارمان را شروع کردیم و 2 گل هم به ثمر رساندیم ولی متاسفانه نتوانستیم از هیچکدام از گل‌ها محافظت کنیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم. سایپا هم تیم جوان و با انگیزه‌ای بود و خیلی خوب بازی کردند ولی فکر می‌کنم شایسته باخت نبودیم و کمی بدشانسی هم گریبان‌گیرمان شد. در کل به نظرم بازی را باختیم ولی جای نگرانی نیست و هنوز ابتدای راه قرار داریم.

وی در مورد شکست در اولین بازی خانگی گفت: متاسفانه اینکه بازی در خانه خودمان بود این شکست را پررنگ‌تر می‌کند و طبق یک اصل نانوشته در فوتبال اگر می‌خواهیم مدعی باشیم باید در دیدارهای خانگی امتیاز ندهیم ولی در اولین دیدار این اتفاق نیافتاد و بازی را باختیم و امیدوارم دیگر در دیدارهای خانگی امتیاز ندهیم.

هافبک ذوب آهن در مورد گلزنی خودش در این بازی عنوان کرد: گلزنی در فوتبال همیشه اتفاق شیرینی است و از این بابت خوشحال شدم ولی وقتی گل من به تیم کمک نکرد و بازی را واگذار کردیم لذت این گلزنی هم از من گرفته شد و حاضر بودم خودم گل نمی‌زدم ولی این بازی را نمی‌باختیم.

بوحمدان در مورد گلزنی‌هایش در زمان هدایت منصوریان گفت: من در زمان آقای قلعه‌نویی و نمازی کمی عقب‌تر بازی می‌کردم و آقای منصوریان من را جلوتر و نزدیک‌تر به دروازه بازی می‌دهد که پست مورد علاقه خودم هم همین است و به همین دلیل فرصت گلزنی بیشتر در اختیارم قرار می‌گیرد و خوشحالم که به عنوان یک هافبک آمار خوبی در گلزنی در چند وقت اخیر داشته‌ام.

وی در مورد نظر منصوریان در مورد عملکرد تیم پس از بازی خاطرنشان کرد: ما همانطور که گفتم بازی بدی انجام ندادیم و درست است که در برخی دقایق غلفت کردیم و با کمی بدشانسی دروازه‌مان باز شد ولی در مجموع عملکردمان بد نبود و آقای منصوریان هم از عملکرد تیم راضی بود و فقط از ما خواست دقت و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

هافبک ذوب آهن در مورد آمار گل‌های خورده ذوب آهن در یک دیدار لیگ و دو بازی لیگ قهرمانان اسیا گفت: تیم ما تغییراتی داشته و نفرات جدید کمی طول می‌کشد که با وضعیت جدید آداپته شوند و جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. ما مدافعان خوبی داریم که از لحاظ فردی بازیکنان با کیفیتی هستند و شاید در دفاع تیمی و هماهنگی هنوز به سطح مطلوب نرسیده باشیم ولی از لحاظ فردی مشکلی وجود ندارد.

بوحمدان در مورد دو بازیکن خارجی ذوب آهن اظهار داشت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد عملکردشان قضاوت کنیم. به هر جهت کادرفنی با مطالعه و وسواس این نفرات را انتخاب کرده و بازیکنان با کیفیتی هستند. خصوصاً کریسانتوس که مهاجم است و با دو گل و یک پاس گل نشان داده بازیکن قابلی است ولی در هر صورت کیفیت این نفرات را بعد از چند هفته بهتر می‌توان دید.

وی در رابطه با بازی هفته آینده مقابل پارس جم گفت: بازی سختی داریم و شرایط هوای بوشهر هم در کنار تیم پارس حریف ما محسوب می‌شود. هرچند ما به واسطه دو بازی در لیگ قهرمانان و حضور در قطر و امارات کمی شرایط بازی در هوای گرم را داریم و این یک پوئن مثبت برای ماست ولی در هر صورت باید با تمام قوا برای کسب 3 امتیاز به میدان برویم تا شکست بازی اول را جبران کنیم.

هافبک ذوب آهن در پایان در مورد جدایی سعید آذری هم عنوان کرد: از زحمات ایشان برای ذوب آهن در طول این چند سال ممنونم و هر جا که هستند برایشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز