خبرگزاری کار ایران

با گلی که زدم فشار روی ما برداشته شد

بوحمدان: اینکه هر بازی کامبک میزنیم اتفاق خوبی نیست/ رسانه‌ها جوری رفتار می‌کنند که انگار ما نماینده ایران نیستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۳۷۲

هافبک ذوب آهن در مورد برتری مقابل الوصل و شرایط تیمش صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی ذوب آهن مقابل الوصل اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود ولی خدا را شکر با تلاش بچه‌ها و کادرفنی توانستیم یک نتیجه خوب بگیریم و 7 امتیازی شویم و راه‌مان برای صعود هموار شود. البته هنوز کار تمام نشده و تازه نصف راه را رفته‌ایم و امیدوارم با ادامه این روند خوب راهی مرحله بعد شویم.

وی در مورد وضعیت خوب ذوب‌آهن در آسیا نسبت به سرخابی‌ها گفت: من برای دو نماینده دیگر ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس به مرحله بعد راه پیدا کنند و با حداکثر تعداد نماینده‌ها در مرحله حذفی حاضر شویم. بله اوضاع ما از نظر امتیاز و جایگاه در جدول کمی بهتر از آنهاست ولی همانطور که گفتم هنوز 3 بازی دیگر باقی مانده و چیزی مشخص نیست.

هافبک ذوب آهن در رابطه با اینکه گفته می‌شود گروه ذوب‌آهن ساده‌تر از گروه استقلال و پرسپولیس است هم توضیح داد: من اصلاً این موضوع را قبول ندارم و همه گروه‌ها سخت هستند و تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند معمولاً همه در یک سطح قرار دارند و اگر ما نتایج خوبی کسب کردیم به خاطر تلاش و زحمات خودمان بوده است نه ضعیف بودن رقیبان‌مان.

بوحمدان در ادامه با گلایه از رسانه‌ها گفت: متاسفانه با ما جوری رفتار می‌شود که انگار نماینده ایران نیستیم. رسانه‌ها را که دنبال می‌کنیم همه جا صحبت از استقلال و پرسپولیس است و فردای روز بازی همه روزنامه‌ها از برتری استقلال گفته بودند و کوچکترین اشاره‌ای به بازی ما نشده بود. خواهشم این است که نسبت به ما کم لطفی نکنند و هر 3 تیم نماینده ایران هستیم و فرقی ندارد.

وی در مورد اینکه به ذوب آهن لقب سلطان کامبک داده‌اند هم خاطرنشان کرد: این خوب نیست که ما عادت کرده‌ایم حتما گل بخوریم و عقب بیافتیم و بعد به خودمان بیاییم و تلاش کنیم برای بردن. ما باید یاد بگیریم چَک اول را خودمان بزنیم و اینکه هر بازی بخواهیم برگردیم کار راحتی نیست و بعضی بازی‌ها شاید نتوانیم به بازی برگردیم و به مشکل بخوریم. خدا را شکر تا اینجا توانستیم به خوبی جبران کنیم ولی امیدوارم دیگر این چنین نشود و عقب نیافتیم که بخواهیم جبران کنیم.

بوحمدان با اشاره به گل زیبایی که به الوصل زد هم گفت: من علاقه زیادی به شوتزنی دارم و در تمرینات هم زیاد شوت می‌زنم و خدا را شکر توپ روی پایم جفت و جور شد و درست همانجایی رفت که باید می‌رفت. واقعاً در آن دقایق و زیر آن فشار سنگین گل زدن کار سختی بود و بعد از آن گل بود که کمی فشار از روی ما برداشته شد و دقایق اندک باقی مانده را با آرامش بیشتری بازی کردیم.

وی در مورد تقابل با پیکان هم عنوان کرد: بازی سختی با پیکان داریم. آنها 2 بازی اخیر خود را باخته‌اند و در تلاش هستند تا جبران مافات کنند و به همین دلیل کار خیلی سختی داریم. پیکان یک تیم فیزیکی و جنگنده است و باید با فراموشی بازی با الوصل همه تمرکزمان را روی بردن پیکان بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز