خبرگزاری کار ایران

بازی با سایپا سخت‌تر از استقلال است

حمید بوحمدان: در خط هافبک راحت‌ترم ولی هرچه امیرخان بگوید/ هنوز به قهرمانی امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۷۶

هافبک ذوب‌آهن در مورد پیروزی مقابل استقلال و شرایط تیم صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و در شروع کمی رشته کار از دستمان خارج شد ولی با تغییر سیستمی که در دقیقه 30 دادیم کنترل کار را در دست گرفتیم و سوار بازی شدیم. فرصت‌های زیادی از دست دادیم ولی خدا را شکر در دقیقه 92 حسینی کار را تمام کرد و به حق‌مان رسیدیم.

وی در مورد تغییر پست خودش در حین بازی گفت: نظر امیرخان این بود که با توجه به شرایط بازی تغییر سیستم بدهیم و من از خط هافبک به خط دفاع منتقل شدم و این تغییر سیستم هم جواب داد و کنترل بازی را توانستیم در دست بگیریم.

هافبک ذوب‌آهن در مورد اینکه در کدام پست راحت‌تر بازی می‌کند عنوان کرد: پست اصلی من هافبک است و طبیعتاً در این پست راحت‌تر بازی می‌کنم ولی کادرفنی صلاح تیم را بهتر تشخیص می‌دهد و من هم هرجا امیرخان بخواهد بازی خواهم کرد.

بوحمدان با اشاره به پیروزی‌های پیاپی ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه چند هفته است که روی دور برد افتاده‌ایم و مزد بازی‌های خوب خودمان را گرفته‌ایم. در نیم فصل نخست بدشانسی و عوامل دیگر مانع نتیجه‌گیری ما شد ولی الان خدا را شکر شرایط خوب است.

وی در مورد دیدار با سایپا خاطرنشان کرد: بازی با سایپا به نظرم سخت‌تر از بازی با استقلال خواهد بود و این تیم در شرایط خوبی قرار دارد که می‌تواند ما را خیلی اذیت کند و نباید مغرور شویم و آنها را دست کم بگیریم.

هافبک ذوب‌آهن در پایان با اشاره به هدف ذوب‌آهن در لیگ برتر گفت: همه صحبت از نایب قهرمانی می‌کنند ولی به نظرم قهرمانی لیگ هنوز برای ما تمام نشده و 8 بازی مانده که نشان می‌دهد روی کاغذ هنوز شانس داریم و از رسیدن به آن نا امید نیستیم. در هر صورت 8 فینال در پیش داریم که باید پیروز شویم و بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز