خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۴۱ طرح و پروژه در شهرستان زاهدان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۳۹

فرماندار شهرستان زاهدان از افتتاح ۱۴۱ طرح و پروژه در هفته دولت با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، ابوذر نخعی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت ۱۴۱ پروژه با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود که تعدادی از این طرح‌ها در اولین روز کاری هفته دولت  به افتتاح رسید و ۵ هزار و ۴۰۰ نفر ایجاد اشتغال نتیجه افتتاح این ۱۴۱طرح  خواهد بود.

نخعی ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، خدمات، برق ،آب ،گاز رسانی و غیره است که از پروژه‌های شاخص شهرستان زاهدان گاز رسانی به شهرک صنعتی است که امروز به بهره‌برداری رسید و بیش از ۱۸۰ واحد تولیدی ما در شهرک صنعتی زاهدان از این نعمت بهره‌مند می شوند.

وی همچنین از رشد ۳۰۰ درصدی گاز رسانی شهری به نسبت دو سال و نیم قبل در زاهدان خبر داد و گفت: در یک سال و نیم آینده تمام پهنه شهر زاهدان از این نعمت بهره مند می شوند.

فرماندار زاهدان بیان کرد: در شهر زاهدان ۸۶ طرح و پروژه در بخش مرکزی ۳۱ طرح و پروژه در نصرت آباد ۱۸ طرح و پروژه و در کورین ۶ طرح و پروژه افتتاح خواهد شد، همچنین ۴۳ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد که ۲۰ پروژه در حوزه شهری زاهدان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز