خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان مطرح کرد:

نهضت گازرسانی در گیلان مثال زدنی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۲۷

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: نهضت گازرسانی به روستاهای گیلان در 4 سال گذشته مثال زدنی و درخشان بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی پور در دیدار مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز اقدامات شرکت گاز را در جهت بهره مندی گیلانیان بویژه روستاییان گیلانی درخشان توصیف کرد و گفت: استاندار گیلان بارها و در رویدادهای مختلف شرکت گاز استان را یکی از شرکت های برتر استانی معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه شاخص گازرسانی در دولت یازدهم در گیلان از 63 درصد به بیش از 96 درصد رسید گفت : نهضت گازرسانی به روستاهای گیلان مثال زدنی است.

محمد احمدی پور با اشاره به بحران برف سال گذشته در استان از مدیریت شایسته مدیران شرکت گاز به جهت تامین پایداری جریان گاز قدردانی کرد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز از استانداری گیلان به جهت همکاری و همراهی با شرکت گاز استان در جهت گازرسانی به مردم شریف گیلان تشکر و قدردانی کرد.

سعید مومنی با تشکر از نگرش مثبت مردم و استانداری گیلان به شرکت گاز عنوان کرد: این شرکت موظف است در جهت گسترش سطح کیفی و کمی خدمات خویش گام بردارد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 24 هزار و چهار روستا در کشور از نعمت گاز برخوردارند، افزود: از سال 1392 تا 1396 ، به 9 هزار روستا گازرسانی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز