خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک استاندار قزوین به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۷۵۰

استاندار قزوین روز شنبه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی دولتمردان و کارگزاران استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در پیام عبدالمحمد زاهدی آمده است:اینک که  چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردم شریف ایران عزیز می‌گذرد، چنانچه نیک بنگریم در می‌یابیم که این عزت و اقتدار در سایه الطاف خداوندی، هدایت های روشنگرانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و از خودگذشتگی های ملت بزرگ ایران شکل گرفته است.

همه ساله آغازین روزهای شهریور یادآور عروج مظلومانه خادمان مخلص و صدیق انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی یعنی شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر در حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ است که منافقین کوردل دو تن از پاکدست ترین و عزیزترین چهره های نظام را به شهادت رساندند.

مردان خدایی که نمونه ای کامل از اخلاص، ساده زیستی و خدمتگزاری بودند و در این میان مردم مومن و انقلابی استان قزوین به خود می‌بالند که این شهر کهن و تاریخی چهره ای ممتاز و درخشان به نام رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی را در دامان خود پرورانده است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برخود فرض می‌دانم از زحمات و تلاش‌های صادقانه تمامی دولتمردان و کارگزاران دولت تدبیر و امید به ویژه در استان زرخیز قزوین قدردانی کرده و فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی کارمندان دولت تبریک عرض کنم.

 امید آن دارم با همدلی و انسجام در سایه هدایت های مدبّرانه رهبری عزیز در جهت عملیاتی کردن رویکردهای گام دوم انقلاب و با غلبه بر توطئه های استکبار جهانی و شکست تحریم‌های ظالمانه آینده ای روشن و پر امید را برای ایران بزرگ اسلامی رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز