خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

استخدام‌ها در ادارات کهگیلویه و بویراحمد از فامیلی گذشته انتخاباتی شده است / مدعیان مبارزه با فساد خود مفسد هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۳۷

نمایده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از بکارگیری نیرو بدون رعایت ضابطه در برخی ادارات این استان، اظهارداشت: متاسفانه استخدام ها در ادارات این استان علاوه بر طایفه ای و قوم و خویشی به معاملات انتخاباتی هم رسیده است.

به گزارش ایلنا،  آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در دیدار استاندار و مدیران دستگاههای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که بمناسبت شروع هفته دولت برگزار شد، خاطرنشان کرد: : مدیران در استخدام‌ها و بکارگیری نیروها باید بدرستی عمل کنند تا به آنان حمله نشده و متهم به خویشاوند بازی نشوند.

ملک‌حسینی در ادامه با تاکید براینکه جامعه ما سختی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته و از سختی‌های کنونی هم عبور می‌کنیم، گفت: مدیریت در فضای ساده کار چندان سختی نیست بلکه شرایط سخت نیازمند مدیر است و شکل‌گیری شرایط سخت، بستر ی برای نیاز به مدیریت است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران زیاد این جمله را تکرار نکنند که پول و بودجه نیست، چون در این صورت مردم یک پاسخ به شما می‌دهند و آن این است که آن موقع که پول بود چه کردید که الان ناله می‌زنید پول نیست؟

ملک حسینی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند مدیریت عقل اتفاق بیفتد نه مدیریت پول، تصریح کرد: مردم، شما مدیران را خواستند تا بیندیشید و فکر کنید و عبور از شرایط سخت را رقم بزنید، بنابراین باید جامعه هدف را به صورت دقیق شناسایی کنید و اگر انجام کاری نیازمند پول بود به محض رسیدن بودجه، همه مطالعاتش از قبل انجام شده باشد.

فساد در جمهوری اسلامی شرم آور است

بگفته نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری، فساد در نظام جمهوری اسلامی ایران شرم‌آور بوده و به معنای عبور از قانون و به سمت تبعیض رفتن است.

ملک حسینی، تبعیض‌ها را عامل ایجاد کننده فساد عنوان و اظهارداشت: مبارزه با فساد که رسالت همگانی است باید به هنگام باشد و برخورد با متخلف باید بدون تبعیض صورت گیرد.

وی گفت: بسیاری از کسانی که مدعی مبارزه با فساد هستند با فساد مبارزه نمی‌کنند بلکه با فاسد مبارزه می‌کنند و چون در این زمینه مسائلی از جمله دشمنی و نزاع باندی وجود دارد چنین کسانی خود مفسد هستند زیرا فساد را تشدید می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نباید عداوت‌ها، منطقه‌گرایی‌ها و مسیر سیاسی ما سبب شود دشمنی کنیم و بعد نام مقدس مبارزه با فساد را بر آن بگذاریم، ادامه داد: سه حوزه نظارتی مربوط به سه قوه وجود دارد که خوب است اما گاهی شاهد این هستیم که در نظارت‌ها مسئولیت‌گریزی و فرافکنی اتفاق می‌افتد بنابراین باید یک نظارت واحد وجود داشته باشد که این فرافکنی‌ها و مدارگریزی‌ها اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز