خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه باید بخود ببالد که دشمن با آن عداوت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۶۲

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران باید به خود ببالد که دشمن با سپاه دشمنی می‌کند و با هر گفتمانی هم این دشمنی را آشکار می سازد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدشرف الدین ملک حسینی"‌ در مراسم جشنی به مناسبت اعیاد شعبانیه که با حضور سپاهیان و مسئولان ارشد استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران در مسیر جهاد و مقاومت درخشیده و موفق هم بوده است.

وی با اشاره به برخی از تحولات منطقه‌ای و حضور سپاه پاسداران در این تحولات، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که حضور سپاه پاسداران ایران در کشورهای عراق و یمن و سوریه یک حضور مقتدرانه بوده و دشمن هم این را بخوبی درک کرده است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس‌خبرگان رهبری افزود: دشمنان اسلام هرگاه خواستند به شیعه لطمه وارد کنند شکست آنها از همان نقطه آغاز شده است.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه دشمن از استقلال و وحدت می‌ترسد و هر ندایی که برخلاف وحدت باشد را دشمن می‌پسندد، ادامه داد:‌ رمز آبرومندی انقلاب چیزی جز وحدت و استقلال نیست و آنچه که در چند روز گذشته راجع به سپاه پاسداران ایران رخ داد سبب ایجاد امید و وحدت بین نیروهای مسلح و همچنین سبب وحدت حول محور مقاومت خواهد شد.

وی گفت:‌ شما(سپاهیان) راهی را انتخاب کرده اید که باید در سختی ها استقامت کرده و وعده الهی این است که پرودگار متعال آرامش به کسی خواهد داد که استقامت ورزید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ویژگی دوم شما این بوده که جهاد را انتخاب کرده اید، تصریح کرد:‌ شما پرچمدار عزت انسانهایی بوده اید که جهاد را انتخاب کرده اند.

ملک‌حسینی با طرح این سئوال که وقتی سپاهیان انقلاب اسلامی برای دفاع از شرف و عزت مرزهای ایران راه جهاد و شهادت را انتخاب کرده اند، آیا با وجود این شرایط، دشمن از آنان تعریف خواهد کرد؟ اظهار داشت: سپاه تحت قدرت ولایت الله و اسلام بوده و تمام تجهیزاتی را که شما دارید دشمن هم دارد اما آنها دست بالای قدرت یعنی خداوند متعال را ندارند.

وی گفت: رمز اقتدار شما تکیه بر توان خودتان است و اگر قدرت هسته ای دارید مدیون توان و تکیه بر توان داخل خودتان است و وحشت دشمن از استقلال شما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن از استقلال و وحدت می‌ترسد و هر ندایی که بر خلاف وحدت باشد مورد پسند دشمنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز