خبرگزاری کار ایران

عکس‌های پروفایل خود را با پروفایل ساز افکتینو بسازید

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۲۶

دوست دارید هر نوع عکس پروفایلی که به ذهنتون می رسه رو بسازید. فرقی نمی کنه که دنبال عکس پروفایل خاص باشید و یا عکس های پروفایل عاشقانه و یا عکس پروفایل غمگین و یا عکس های شاد و حتی عکس نوشته های زیبا. فقط کافی است پروفایل ساز effectino را داشته باشید.

 دوست دارید هر نوع عکس پروفایلی که به ذهنتون می رسه رو بسازید.  فرقی نمی کنه که دنبال عکس پروفایل خاص باشید و یا عکس های پروفایل عاشقانه و یا عکس پروفایل غمگین و یا عکس های شاد و حتی عکس نوشته های زیبا. فقط کافی است  پروفایل ساز effectino را داشته باشید. در ادامه با این نوشته همراه باشید تا با اهمیت عکس های پروفایل و مزایای استفاده از پروفایل ساز افکتینو آشنا شوید.

عکس‌های پروفایل خود را با پروفایل ساز افکتینو بسازید

در ساخت عکس پروفایل خود چه نکاتی را رعایت کنیم؟

با گسترش مشارکت در شبکه های اجتماعی و افزایش ارتباط های در فضای مجازی اثر گذاری عکس های پروفایل بر ناخودآگاه مخاطبین افزایش یافته است. با توجه به نوع عکس پروفایل شما، این اثر گذاری در مخاطب می تواند مثبت و یا منفی باشد.  عکس پروفایل شما اولین سیگنالی  است که  در مورد حالت روحی، شخصیت شما و حتی طرز تفکر شما  به مخاطبین شما  می رسد به عبارتی  تاثیر عکس پروفایل در دنیای مجازی را می توان با تاثیر زبان بدن در دنیای واقعی همسان دانست.

ژست عکس جذاب با افکتینو  

ژست در واقع نوعی شیوه ارتباط غیرکلامی است که در آن از حرکات بدنی استفاده می‌شود و به این ترتیب پیغام خاصی به مخاطب منتقل می‌شود. ژست شامل حرکات دست، صورت و سایر اعضای بدن است. با توجه به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا در فیس بوک و اینستاگرام ژست عکس پروفایل بسیار مهم است چون در افزایش تعداد فالورها تاثیر زیادی دارد. عکس‌های پروفایل زیبای که هر روزه در فضای مجازی  توسط سلبریتی ها منتشر می‌شود و توسط تعداد زیادی از کاربران نیز دنبال می‌شود، صرفا به‌خاطر زیبایی ظاهری این عکس ها نیست، بلکه ژست عکس نیز اهمیت بسیاری دارد.

چگونه عکس پروفایل  تاثیر گذار بگیریم؟ این چالشی  است که این روزها در فضای مجازی مخصوصا در اینستاگرام بیشتر به چشم می‌خورد.  مساله این است که عکس گرفتن به تنهایی کافی نیست، حتی زیبایی و جذابیت ظاهری شما هم نمی‌تواند گزینه کافی برای داشتن عکس‌های زیبا و ماندگارتر شود، مساله مهم‌تر این است که شما بتوانید با داشتن زیبایی و لباس‌های خوب، ژست خوبی در عکس‌هایتان داشته باشید تا برای مخاطبانتان چشم‌نواز باشد. عکس‌هایی که جذابیت و گیرایی بیشتری داشته باشند اصطلاحاً عکس‌های با نفوذ می‌گویند. منظور عکس‌هایی که از سایر عکس‌ها در وضعیت و موقعیت مشابه جذاب‌تر و زیباتر هستند.  ژست عکس تاثیرگذار، متناسب با جنسیت  متفاوت است . برای مثال در عکس پروفایل دخترونه، ژست عکس در خیابان و نشستن روی خطوط جاده، حس خوبی را به مخاطب انتقال می‌دهد و در مقابل عکس های پروفایل پسرانه به صورت رسمی  تاثیر گذاری بهتری دارد. در ژست عکس های پروفایل هر چقدر صمیمی باشید بـه همان اندازه عکس زیبایی ایجاد خواهد شد و درنهایت با یک عکس نوشته عاشقانه میتوانید بـه اشتراک بگذارید. افکتینو با داشتن انواع فیلتر و دسته بندی های مختلف  می تواند متناسب با سلیقه شما فضا عکس شما را تغییر دهد. به عبارتی اگر از افکتنیو استفاده می کنید دیگر نگران ژست عکس خود نباشید زیرا  با اعمال فیلتر های قدرمتمند افکتینو تصاویر با ژست های مختلف را می توانید بسازید.

عکس‌های پروفایل خود را با پروفایل ساز افکتینو بسازید

توصیف صفات شخصی و حالات روحی با افکتینو 

 عکس پروفایل، ویژگی‌های شخصیتی صاحب پروفایل را نمایان می‌کند. تمام عکس‌های پروفایل، کاری و شخصی، باید منعکس کننده ویژگی‌های صاحبان خود باشند. پروفایل شخصی، اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های ذاتی افراد به بیننده می‌دهند. برای نمونه افراد برون‌گرا اغلب از عکس‌هایی با رنگ‌های روشن به کار می‌برند، این در حالی است که افراد عصبی بیشتر از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که حس منفی را القا می‌کنند. کسب و کارها نیز باید عکس‌های پروفایل خود را گاه ‌به‌گاه تغییر دهند. از آنجایی که کسب و کارها محدود به اهداف کوچک نمی‌شوند می‌توانند عکس‌های پروفایل خاص خود را به صورت خلاقانه و به گونه‌ای تغییر دهند که اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت آن‌ها را منعکس می‌کند.  افکت های موجود در سایت افکتینو (www.effectino.com) در دسته بندی های متنوع متناسب با انواع صفات و روحیات اشخاص است. با افکتینو می توانید همه حالات روحی خود را برای دیگران تشریح کنید.

احساسات، قوی ترین  ابزار برای جذب دیگران در عکس پروفایل ( h2  باید باشد)

احساسات شما کاملا می توانند روابط شما را تحت تاثیر قرار دهند. اگر می خواهید در دسترس و قابل اعتماد به نظر برسید، چهره ای مغرور و عصبانی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. سعی کنید چهره شما بیانگر بهترین احساسات شما باشد تا افراد جدید حس خوبی در برقراری ارتباط با شما داشته باشند.  احساس اندوه، ناراحتی و حالت غمگین، یکی از عواطف اصلی انسانی است. اگر به دنبال عکس غمگین جدید هستید تا حس ناراحتی و افسردگی خود را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، میتوانید از عکس های عکس های غمگین تنهای افکتینو استفاده نماید. عکس پروفایل عاشقانه، برای بسیاری از انسان ها ابزاری برای ارضای حس آرامش و لطافت خود هست.

عکس‌های پروفایل خود را با پروفایل ساز افکتینو بسازید

تصاویر شاد برای پروفایل  

احساسی شادی و نشاط به دو صورت دورنی و بیرونی ( مصنوعی) است. طبق تحقیقات انجام شده میزان اثربخشی شادی مصنوعی همانند شادی های درونی است. استفاده از عکس پروفایل شاد و پر انرژی باعث ایجاد روحیه مثبت در ناخودآگاه فرد می شود و به نوبت  خود حس اعتماد به نفس را ایجاد می کند. عکس شادی و خوشحالی در پروفایل شبکه های اجتماعی شما، پیام شادابی و سلامت روانی و جسمی شما را به مخاطب هایتان القا می کند. عکس های پروفایل شاد شامل عکس های طبیعت، عکس های لبخند با چهره بشاش و یا عکس های کارتونی شاد و عکس کارتونی روحیه و عکس شاید زیبا است. در کنار موارد ذکر شده، در روانشناسی عکس ها، عکس ها با رنگ های گرم را در گروه عکس های شاد و زیبا قرار می دهند. این موارد به عنوان راز عکس پروفایل مطرح می شود. به طوری کلی برای ارئه عکس پروفایل با روحیه و شاد بهتر است از لباس های با رنگ گرم،چهره ای بشاش و لبخند را امتحان کنید. همچین می توانید با عکس نوشته های که حاوی جملات انرژی بخش و انگیزشی هست تبدیل به فردی با انرژی مثبت برای دوستان خود شوید. از نظر روانشناسی عکس، افرادی که از عکس شاد و یا  تصاویر عاشقانه زیبا برای بیان احساس های خود استفاده می کنند شخصیت اجتماعی برون گرایی دارند و در ارتباط های معمولی و رابطه خصوصی خود موفق هستند. در این میان افرادی به دنبال عکس پروفایل زیبا هستند از نظر شخصیتی افرادی منظم و ساک هستند. این افراد بیشتر به دنبال منحصر بودن و خاص بودن تصویر هستند و زیبایی های طبیعی نظیر مناظر و کوه و دشت را در اولویت خود قرار می دهند. برای این افراد ارتباطی بین زیبا بودن عکس و شاد بودن عکس پروفایل وجود دارد و معمولا به دنبال عکس شاد و زیبا برای پروفایل خود هستند. برخی نیز تصاویر زیبا با متن را به عکس بدون ترجیح می هند. عکس های خنده دار نیز یکی از زیر دسته های عکس ها زیبا محسوب می شود زیرا حس خوشنودی و رضایت را در مخاطب افزایش می دهد.

عکس غمگین دخترانه و پسرانه

دسته بندی عکس پروفایل غمگین افکتینو دارای زیر دسته های مختلفی است که سعی شده است حس و حال مورد نظر کاربران را به طور کامل پوشش دهد. عکس پروفایل غمگین پسرانه شامل عکسهای غمگین متن دار است که بیشتر حس غمگین جدایی از معشوقه، ناراحتی از رفقان و دوستان ناباب را ایجاد می کند. عکس های پروفایل غمگین دخترانه نیز شامل عکس های تنهایی و انتظار، عکس نوشته تنهایی و تصاویر جدایی از عشق را نمایش می دهند. با توجه به احساس های ظریف دوران جوانی مفاهیم شکست عشقی دختر و پسر همواره از موارد دردناک می باشد و از نظر روانشناسی این افراد مایل اند حس و حال خود را در قالب عکس های پروفایل شکست عشقی با دوست های خود در اشتراک بگذارند.

عکس‌های پروفایل خود را با پروفایل ساز افکتینو بسازید

صورت خود را در عکس پروفایل نمایش دهید!

حتما سعی کنید در عکس هایی که در پروفایل خود قرار می دهید صورتتان نمایان باشد. همه ی ما علاقمندی هایی مثل کوهنودی،حیوانات و کودکان داریم اما جای نشان دادن این علاقمندی ها در پروفایل شما نیست. معروف ترین شبکه ی اجتماعی Facebook نام دارد یعنی شبکه‌ای برای نمایش صورت ها نه علاقمندی ها! یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن عکس پروفایل زیبا، عکاسی از زاویه بالا است.  دوربین را کمی بالاتر از صورتتان نگه دارید و از بالا عکس بگیرید. عکس هایی که از بالا گرفته می‌شوند تاکید بیشتری روی چشم‌ها دارند و صورت و گردن شما را ظریف‌تر نشان می‌دهند. این کار زیبایی عکس شما را دو چندان می کند. این یک اصل شناخته شده است که اگر شما در پروفایلتان عکسی از صورت خود ندارید یعنی صورت شما احتمالا مشکلی دارد! صورت نقش بسیار مهمی در ساخت تصویری از شما در ذهن بقیه دارد! اگر نظر افراد مشهور را بپرسید به شما می‌گویند برای گرفتن بهترین عکس سلفی لازم است دوربین را کمی بالاتر از صورتتان نگه دارید و چانه‌تان را کمی پایین بگیرید تا اعضای صورتتان در عکس خوش حالت‌تر بیفتند! علاوه بر این لازم نیست مستقیم به دوربین نگاه کنید! اکثر ما وقتی مستقیما به دوربین نگاه می‌کنیم عکس‌های جالبی نمی‌گیریم…به جای آن سعی کنید به جایی نزدیک دوربین نگاه کنید تا عکس بی‌نقص‌تری داشته باشید

لبخند طبیعی شما زیباتر است

تحقیقات فراوان روی افراد از اقشار مختلف جامعه نشان می دهد که افراد نسبت به عکس هایی که شخص در آن ها لبخند طبیعی دارد توجه بیشتری نشان می دهند. حتما شما هم از این دست عکس ها در آلبوم عکس خود دارید که لبخند واقعیتان باعث شده چشم هایتان کوچکتر به نظر برسند. با اینکه چنین عکسی شاید از نظر خود شما چنذان هم زیبا و بی عیب نباشد اما دیدن لبخند واقعی شما در بقیه ی افراد حس شادابی و نشاط را القا می‌کند و توجه آن ها را به عکس شما جلب می کند. از آن‌ جایی که آقایان معمولا جدی بودن را دوست دارند و ترجیح می‌دهند در عکس پروفایل مردانه خود جدی به نظر برسند؛ پیشنهاد ما به شما این است که با چشمانتان بخندید! برای این کار لازم نیست حتما لبخندی به لب داشته باشید بلکه حالت چشمان شما باعث می‌شود صورتتان حالت شادابی و نشاط جالبی داشته باشد! برای این که بتوانید این ژست عکس را اجرا کنید بهتر است ابتدا جلوی آینه خوب تمرین کنید تا بتوانید به راحتی در مقابل دوربین با جشمانتان بخندید!

عکس‌های پروفایل خود را با پروفایل ساز افکتینو بسازید

ویژگی های پروفایل ساز افکتینو

پروفایل ساز افکتینو راهکاری برای ایجاد انواع پروفایل های جذاب و دیدنی است. با استفاده از افکتینو می توانید عکس خود را بدون تغییر کیفیت و اندازه، در کنار بهترین بازیگر هالییودد، بیلبورد تبلیقاتی، بر روی جلد مجله، بر روی یک برج معروف و غیره به راحتی و بدون هیچ مشکلی قرار دهید. نرم افزار افکتینو با شناسایی اتوماتیک چهره و اعمال فیلتر های مختلف صورت عکس های شاد و پر انرژی برای شما خلق می کنید.  کلیه موارد مربوط به ایجاد عکس پروفایل جذاب در تمامی فیلتر  های افکتینو رعایت شده است  کافی است پس از قرار دادن عکس خود در قاب دلخواه خود عکس های مورد نظرتان را ذخیره کرده و بین دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. استفاده از افکتینو بسیار راحت و آسان است. از آنجایی که در پروفایل ساز افکیتو کلیه محاسبات پردازشی و الگوریتم های پردازش تصویر سمت سرور اجرا می شود، سرعت پردازش بالایی دارد.  افکتینو در سه پلت فرم وب، اندروید و IOS  وجود دارد. برای استفاده از افکتینو می تونید به سایتeffectino.com  مراجعه کنید و یا اپلیکیشن افکتینو رو دانلود و استفاده کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز