خبرگزاری کار ایران

مهرگان: باید در لحظات حساس با جسارت‌تر باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۶۹

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در ست اول و دوم خیلی خوب بازی کردیم. ما باید بتوانیم در لحظات حساس و بحرانی در تصمیم‌گیری‌های خود تمرکز بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جواد مهرگان درباره شکست سه بر یک تیمش برابر چین تایپه گفت: امروز در ست اول و دوم خیلی خوب بازی کردیم. ما باید بتوانیم در لحظات حساس و بحرانی در تصمیم‌گیری‌های خود تمرکز بیشتری داشته باشیم. این مسئله خیلی تعیین کننده است و نیازمند تجربه بیشتر است. ما امروز در دو ست اول خوب بودیم ولی در ست سوم و چهارم و در دریافت سرویس و زدن سرویس خوب نبودیم. به همین دلیل حریف ما در حمله می‌توانست به خوبی سازماندهی شود. ما باید در حمله بهتر شویم. فردا بازی مهمی با برنده بازی قزاقستان و اندونزی داریم. امیدوارم آنجا بازی خوبی ارائه دهیم. امروز در ست چهارم وقتی فاصله زیاد شد و تیم ما عقب افتاد، نتوانستیم به بازی برگردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا خستگی ناشی از فاصله کم بازی تیمش با تایلند باعث شکست برابر چین‌تایپه شد، بیان کرد: نه اصلا خسته نبودیم. ما الان در اوج آمادگی هستیم. ما نیاز داریم در لحظات حساس، تصمیمات با جسارت بگیریم. گاهی راه ساده را به جای راه جسورانه انتخاب می‌کنیم که همیشه راه درست نیست. امیدوارم در دو بازی بعدی بتوانیم در حمله با قدرت و جسارت بیش‌تری بازی کنیم. بازی فردای ما خیلی مهم است تا بتوانیم به مقام پنجمی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز