خبرگزاری کار ایران

دستور فدراسیون جهانی والیبال به لهستان: از ایران عذرخواهی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۴۲

فدراسیون والیبال لهستان پیش از رویارویی با ایران در هفته سوم مسابقات لیگ ملت‎‌های اروپا باید متن عذرخواهی را در زمین مسابقه قرائت کند.

به گزارش ایلنا، ماجرای توهین کوبیاک به مردم ایران و محرومیت شش جلسه‌ای‌اش را تقریبا همه می‌دانند. با این حال آخرین خبر از این ماجرا، توصیه فدراسیون جهانی بود که از لهستانی‌ها خواسته بود متن عذرخواهی‌‌شان را قبل از بازی با ایران در زمین مسابقه قرائت کنند.

با این حال ویتال هینن، سرمربی لهستانی‌ها در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرد که شاید این اتفاق نیفتد و هیچ متنی از سوی لهستانی‌ها قرائت نشود! امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که اگر لهستانی‌ها به توصیه فدراسیون جهانی عمل نکنند چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «به هر حال فدراسیون جهانی به دنبال تمام کردن حاشیه‌ها است و به همین دلیل چنین درخواستی از لهستانی‌ها داشت. ما امیدوار هستیم که این اتفاق رخ دهد و موضوع به بهترین شکل خاتمه پیدا کند.»

او ادامه داد: «فکر می‌کنم اگر لهستانی‌ها به توصیه فدراسیون جهانی توجه نکنند جرایم جدیدی شامل آنها شود. من از تصمیم لهستانی‌ها خبر ندارم اما امیدوارم این موضوع به خیر و خوشی تمام شود.»

گفتنی است؛ ایران و لهستان در هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال روز یکشنبه هفته آینده در ارومیه برابر هم مصاف می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز