خبرگزاری کار ایران

بازتاب مراسم «روز صنعت دفاعی» در رسانه‌های بین‌المللی/ توجه خبرگزاری‌های خارجی به جزئیات «باور ۳۷۳»

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۰۸

مراسم گرامیداشت روز صنعت دفاعی مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ایران  صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز صنعت دفاعی کشور ، از سامانه بومی پدافند هوایی برد و ارتفاع بلند باور ۳۷۳ بازدید و فرمان رونمایی از این سامانه را صادر کرد. رییس‌جمهور کشورمان هم‌چنین در سخنرانی مراسم گرامی‌داشت روز صنعت دفاعی، بر لزوم امنیت آبراهه‌های بین المللی تاکید کرد

رونمایی از سامانه پدافند هوایی جدید پیشرفته باور ۳۷۳ و سخنان ریاست‌جمهور ایران به مناسبت گرامیداشت روز صنایع دفاعی، مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت:

رویترز در خبری به رونمایی از سامانه بومی پدافند هوایی پیشرفته ایران پرداخت. در این خبر آمده است: ایران از یک سامانه پدافند هوایی بومی پیشرفته رونمایی کرده است. در میان افزایش تنش میان ایران و آمریکا ایران در پی تقویت نیروی دفاعی خود است. اکنون ایران تجهیزات دفاعی خود را برای دفاع از خود تقویت می‌کند. 

آسوشیتدپرس هم رسانه دیگری بود که در اخبار روز پنج‌شنبه خود به رونمایی از سامانه جدید پدافند هوایی ایران پرداخت و در این خصوص نوشت: ایران از یک سامانه هوایی برد و ارتقاع بلند در روز صنعت دفاعی رونمایی کرده است. 

در ادامه خبر آسوشیتدپرس به سخنان رییس‌جمهور ایران در روز صنعت دفاعی اشاره شده است. در این خبر آمده است: حسن روحانی رییس‌جمهور ایران مذاکره با آمریکا را بی‌فایده دانستو گفت که وقتی دشمنان ایران منطق ندارند ما هم نمی‌توانیم با منطق با آنها سخن بگوییم. وقتی موشکی علیه ما پرتاب می‌شود ما نمی‌توانیم بگوییم آقای موشک لطفا به مردم ما آسیبی وارد نکنید. نمی‌توانیم به موشک بگوییم که خودش خودش را نابود کند. 

واشنگتن پست هم به سخنان رییس‌جمهور ایران پرداخت. در این خبر بر سخنان روحانی مبنی بر بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکا تاکید شده است. 

هم چنین در ادامه این خبر به رونمایی از سامانه پدافند هوایی پیشرفته ایران اشاره شده است. 

اسپوتنیک نیز خبر رونمایی از سامانه پدافند هوایی پیشرفته ایران را منتشر کرد. در این خبر می‌خوانیم: ایران یک سامانه هوایی پیشرفته را رونمایی کرده است این سامانه دوربرد حاصل کار کارشناسی شده مهندسان ایرانی است. این سامانه با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است و می‌تواند در اختیار ارتش ایران قرار بگیرد. 

جروزالم‌پست نیز در خبری به رونمایی از سامانه پدافند هوایی پیشرفته ایران پرداخت. در خبر جروزالم پست آمده است که ایران از سامانه هوایی پیشرفته‌ای رونمایی کرده است که نشان می‌دهد ایران در صنایع نظامی هر روز قدرتمندتر می‌شود. این سامانه جدید قابلیت شلیک به اهداف در دورترین فاصله‌ها را دارد.

هاآرتص هم در خبری به مراسم گرامی‌داشت روز صنایع دفاعی پرداخت. در این خبر بر سخنان رییس‌جمهور ایران تاکید شده است. در این خبر آمده است: رییس جمهور ایران گفت‌وگو با دشمنان را بی‌فایده دانست. 

در ادامه هاآرتض به رونمایی از سامانه پدافند هوایی پیشرفته ایران اشاره کرده است. 

خبرگزاری فرانسه هم خبر رونمایی از پدافند هوایی پیشرفته ایران را منتشر کرد و به بیان جزئیات این سامانه پرداخت.

یورونیوز نیز رسانه دیگری بود که به مراسم گرامیداشت روز صنعت دفاعی در ایران پرداخت. در این خبر ویژگی‌های سامانه پیشرفته پدافند هوایی ایران  ذکر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز