خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران:

درگیر کردن مردم با مشکلات معیشتی از سیاست‌های دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۸۱۵

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درگیر کردن مردم با مشکلات معیشتی و قرار دادن آنان در برابر نظام سیاست بسیار جدی و مرموزانه امروز دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از چند طرح خدماتی در حاشیه شهر مشهد گفت: جنگ و صلح در شرایط کنونی با هم مخلوط شده اما ما حساسیت های این جنگ را درک می کنیم .

وی ادامه داد: در جبهه نظامی و در اشکال مختلف جنگ نیابتی، عملیات روانی، جنگ های  اطلاعاتی و ارعاب نظامی درگیر هستیم که گاهی اخباری از این تقابل منتشر می شود اما سناریوهای دشمن برای ما بسیار گسترده  تر از ارعاب نظامی و فضا سازی های اطلاعاتی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ اقتصادی جز لاینفک سیاست های امروز دشمنان ماست و نقشه آنها تخریب شرایط اقتصادی کشور و در رویای خودشان فلج کردن اقتصاد ایران است.

سردار سلامی افزود: باید آرایش اقتصادی و فضای کسب و کار و معیشت جامعه را بر اساس این سناریوی خطرناک ترتیب دهیم و برای ما این موضوع به عنوان میدان مرکزی مبارزه و نبرد محسوب می شود.

وی اضافه کرد: هر جا که نمادی از رفع محدودیت و استضعاف دیده شود حضور داریم و از تلاش ها برای رفع محرومیت ها حمایت می کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور را نیازمند یک جهاد همگانی دانست و گفت: اگر در دفاع مقدس حضور  بخشی از جامعه در جبهه ها کفایت می کرد  امروز همه جامعه باید در این جهاد اقتصادی حضور داشته باشند.

سلامی تاکید کرد: هر تلاشی که برای رفع فقر  و محرومیت صورت می گیرد مثل یک عملیات در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: سال‌هاست ساماندهی منطقه پیرامونی مشهد از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب است و چون مشهد نقطه کانونی همه دل‌های مشتاق و قلب‌های محب اهل بیت(ع) است که زائران و مجاورانش باید از روح و رایحه شخصیت و شان حرم مطهر رضوی بهره گیرند و زیبایی‌های معنوی آن حرم منور را درک کنند دیدن برخی تصاویر در این شهر  قابل قبول نیست و باید این قواعد تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز