خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

تکمیل نشدن «جاده اهر- تبریز» از موانع پیشرفت در منطقه ارسباران است

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۴۴

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی پروژه جاده اهر- تبریز را یکی از موانع توسعه شهرستان و منطقه ارسباران در حوزه های فرهنگی، گردشگری، اقتصاد و غیره عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، بیت اله عبدالهی در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، گفت: به رغم وجود تحریم‌ها و کندی در اتمام عملیات احداث بزرگراه اهر- تبریز، خوشبختانه در دو سال اخیر سرعت پیشرفت عملیات بیش از شش سال گذشته بوده و امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروژه به اتمام برسد.

وی در ادامه افزود: هر کشوری که در حوزه فرهنگی پیشرفته باشد قطعاً در حوزه اقتصادی نیز پیشرفت می‌کند.
 
عبدالهی شهرستان اهر را یکی از شهرستان‌ها مهم تاریخی و فرهنگی استان برشمرد و گفت: شهرستان اهر یکی از شهرهای غنی و رشد یافته از فرهنگ بوده به طوری که سال‌جاری در بحث امتحانات نهایی، رتبه اول استانی و در کنکور سراسری نیز نفرات برتری در سطح کشور را داشت و این نشان از غنای فرهنگ، تمدن و تاریخ در این شهرستان را دارد.
 
نماینده اهر و هریس در مجلس به برخی از بی مهری‌ها در جریان برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر نیز اشاره کرد و افزود: رسالت مهم هنرمندان در این جشنواره تداوم برگزاری آن بوده و امید است روزی این جشنواره در سطح کشوری و بین‌المللی برگزار شود.
 
وی در ادامه وضعیت کنونی شهرستان اهر را مطلوب عنوان نکرد و گفت: امید است در آینده نزدیک شاهد توسعه این شهرستان باشیم؛ در سال‌جاری یک سوم اعتبارات استانی بطور کامل به شهرستان اهر تعلق یافته که این موضوع در نتیجه پیگیری و زحمات مسئولان این شهرستان است.
 
عبدالهی با تاکید بر اینکه در سال‌جاری در شهرستان اهر دو کار فرهنگی مهم انجام شده است، افزود: ایجاد دانشگاه فرهنگیان یکی از این اقدامات است که از مهرماه سال‌جاری آغاز به کار می‌کند، همچنین ایجاد دانشکده فنی حرفه ای ویژه خواهران نیز که از مهر ماه سالجاری آغاز به کار می‌کند، دیگر اقدام مهم انجام شده در این شهرستان است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز