خبرگزاری کار ایران

حسینی در مراسم تودیع‌اش در سالن شهید امامی قزوین :

همیشه اولین نفری بودم که در محل کار حاضر می‌شدم/ در مدت مسئولیتم همیشه از وسیله شخصی‌ خودم استفاده کردم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۲۵

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در مدت زمان پذیرش مسئولیت در ارشاد، بسیاری از تهمت‌ها را شنیدم اما با این وجود با جدیت کار کردم و برای دفاع از ارشاد تکلیفم را انجام دادم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدمهدی حسینی صبح امروز-چهارشنبه 30مردادماه-  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: افتخار این را دارم که از ۸ اسفندماه سال گذشته در اداره کل فعالیت کردم و از روزی که در این مدت  مسئولیت پذیرفتم از تمام هنرمندان و پیشکسوتان کمک خواستیم.

وی افزود: در این مدت، تمام انجمن‌های اداره ارشاد سر وسامان گرفت و در 7 ماهی که در ارشاد بودم برای مجموعه تلاش کردم و اولین نفری بودم که در وقت اداری در ارشاد حضور داشتم؛ حتی از وسیله شخصی استفاده می کردم و تلاش داشتم تا ارشاد از امنیت و آرامش برخوردار باشد.

مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امروز خوشحالم و نماز شکرخواندم که از بار تکلیف وظیفه‌ای که به‌عنوان امتحان الهی برعهده‌ام بود سربلند بیرون آمدم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز