خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان خبر داد:

ایجاد ۲ هزار اشتغال پایدار توسط صندوق کارآفرینی امید گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۱۳۱

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان از ایجاد ۲ هزار اشتغال پایدار توسط صندوق کارآفرینی امید گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان به وظیفه ذاتی این صندوق مبنی بر اشتغالزایی و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: حمایت از کارآفرینان به ویژه در روستاها، کسب و کار خرد و بوم گردی از اولویت های صندوق کارآفرینی امید در استان است.

نادر شیرکوند به دو منبع صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان اشاره کرد و افزود: تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی با سود ۴ درصد است ضمن اینکه تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی با سود ۶ درصد و بالاتر پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح هایی که دارای توجیه اقتصادی و فنی هستند پرداخت می شود، تصریح کرد: سیاست صندوق مذکور ایجاد اشتغال است و به افرادی که دارای ایده هستند، پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان از پرداخت ۴۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی توسط این صندوق در استان خبر داد و بیان کرد: تعداد ۲ هزار نفر به طور مستقیم دارای شغل پایدار شدند.

شیرکوند با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان این نهاد، تصریح کرد: سال ۹۸ اولویت صندوق کارآفرینی بر روستاهاست و ایجاد بنگاه های کوچک تولیدی و توسعه بوم گردی را در برنامه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز