خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به روستانشینان گیلانی

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۱۱۴

معاون امور اقتصادی استاندار گیلان از اختصاص۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال کم بهره به روستاییان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، آرش فرزام صفت در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان لاهیجان، گفت: یکی از سیاست های دولت در سالجاری فعال کردن واحدهای تولیدی و ارتقاء ظرفیت هاست تا اشتغال مناسبی فراهم شود . 

وی با بیان اینکه در سال گذشته هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تسهیل در رونق تولید به واحدهای تولیدی اختصاص یافت افزود: از این مبلغ 600میلیارد تومان جذب شده و مابقی تا پایان سال به واحدهای تولیدی تخصیص می یابد . 

فرزام صفت همچنین از تخصیص 400میلیارد تومان وام کم بهره به روستاییان برای ایجاد اشتغال از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: هدف ما اینست که این تسهیلات در جای خود برای ایجاد اشتغال استفاده شود . 

معاون استاندار گیلان همچنین به مشکلات 16 واحد تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: به مشکلات این واحدها رسیدگی شده و راهکارهایی برای فعال کردن مجدد آنها پیدا کردیم . 

وی به 15 واحد تولیدی نیمه تمام در شهرستان لاهیجان اشاره کرد و گفت: این واحدها می توانند از تسهیلات ذکر شده استفاده کنند و امیدواریم با اتمام این واحدها برای 1000نفر شغل جدید ایجاد شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز