خبرگزاری کار ایران

رالی گردشگری خودروهای تاریخی از تهران تا سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۲۰

رالی گردشگری خانوادگی، ویژه وسیله‌های نقلیه تاریخی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت، رالی گردشگری خانوادگی، ویژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار می‌کند.

این رالی ۷ و ۸ شهریور ۹۸ با شرکت خودروهای متعلق به دهه‌های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ میلادی در مسیر تهران – سمنان و مسیر بازگشت سمنان – تهران برگزار می‌شود.

اردشیر درویشی (مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی) گفت: رالی تهران – سمنان که به مناسبت هفته دولت، با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و در راستای اهداف دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی برگزار می‌شود، به هیچ عنوان مسابقه سرعت نیست و ملاک برگزیده شدن در آن نحوه صحیح نقشه‌خوانی، مسیریابی و رانندگی صحیح است و با توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کشور انجام می‌شود.

در این رالی هشت تیم داوری و کنترل، عملکرد شرکت‌کنندگان را بررسی می‌کنند و در پایان پنج نفر از رانندگان و نقشه‌خوانان بر‌تر معرفی و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

رالی گردشگری وسیله‌های نقلیه تاریخی بر اساس قوانین فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) و با رعایت قوانین داخلی کشور در جاده‌های عمومی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به دبیرخانه رالی مستقر در دفتر اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران به نشانی تهران، خیابان فیاض‌بخش، نبش کوچه جهان‌گردی، پلاک ۳۳ مراجعه و یا با شماره تلفن‌ ۶۶۷۵۵۵۹۱ (۰۲۱) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز