خبرگزاری کار ایران

تحقیق تلویزیون اسرائیل درباره نفوذ پسر نتانیاهو در پدر

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۷۱

چند روز پس از حمله وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیر این رژیم و توصیف او به ضعف و فقدان مدیریت،‌ پسر او نیز پدر را به ضعف و یاوه‌گوئی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ چند روز پس از حمله «بتسلئیل سموتریچ»، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم و توصیف وی به ضعف و سوء مدیریت، اکنون تحقیقی فاش کرد که «یائیر نتانیاهو» پسر او نیز معتقد است که پدرش ضعیف و یاوه‌گو است.

کانال ۱۲ اسرائیل درباره نفوذ پسر نزد پدر طی تحقیقی گزارش داد که وی نقش مهمی را در شرکت پخش اسرائیل بازی می‌کند.

این تحقیق همچنین فاش کرد که در نشست نتانیاهو با مشاورانش در سال ۲۰۱۷ میلادی درباره بحران «موشه کهلون» ‌وزیر دارائی رژیم صهیونیستی که به انحلال کابینه تهدید کرده بود،‌ یائیر وارد اتاق شد و علیه توافق با کهلون فریاد زد.

این کانال در ادامه افزود: «او در مرحله‌ای چهار دست و پا شد تا از حیوانات تقلید کند و به حاضران گفت که شما ضعیف هستید و برای کهلون چاپلوسی می‌کنید».

در این تحقیق همچنین فاش شد که ستاره اقبال یائیر در انتخابات کنست سال ۲۰۱۵ درخشید، به گونه‌ای که نتانیاهو تیم تبلیغاتی خود را جمع کرد و به آنها گفت که امتیاز پیروزی ابتدا به او باز می‌گردد اما در اینجا شخص دیگری است که همه چیز را مدیریت کرد... او یائیر است.

در این تحقیق آمده است که نتانیاهو تصمیم گرفت نوار ویدیوئی را که در آن گفته بود عرب‌ها به سمت صندوق‌های آرا در انتخابات ۲۰۱۵ می‌شتابند را به پسرش یائیر نسبت دهد.

این تحقیق از وزرا و نزدیکان نتانیاهو نقل کرد که یائیر همیشه در نشست‌های پدرش در کابینه و شورای سیاسی و امنیتی وزرا با پدرش تماس می‌گیرد و می‌خواهد که با او صحبت کند و نتانیاهو نیز غالبا نشست را قطع می‌کند و به او پاسخ می‌دهد.

منابع مختلف گزارش دادند که یائیر بارها به پدرش گفته است: «من تو را کنترل می‌کنم که تصمیم‌های نادرست نگیری،‌ چون تو شخصی ضعیف هستی و مزخرف می‌گویی».

کانال ۱۰ اسرائیل نیز پیش از این اعلام کرده بود که در حقیقت یائیر پشت قانون مؤذن قرار دارد که هدف آن خاموش کردن مناره‌های اذان است.

بر اساس این گزارش، اسرائیل چند روز پیش با اقدام سموتریچ در توصیف نتانیاهو به ضعف، شاهد تندباد سیاسی بوده است.

وی این اظهارات را به دنبال حوادث حیاط مسجد الاقصی و برخورد نمازگزاران با ورود شهرک‌نشینیان مطرح کرده بود.

نتانیاهو نیز در پاسخ به سموتریچ گفت که به توصیه‌ها و توئیت‌ها پاسخی نمی‌دهد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز