خبرگزاری کار ایران

واکنش تند ترامپ به انصراف «رشیده طلیب» از سفر به سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۳۱

رئیس جمهوری آمریکا به نماینده فلسطینی الاصل کنگره پس از اعلام انصراف از دیدار مادربزرگش در کرانه اشغالی باختری حمله کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ پس از آنکه «رشیدة طلیب»، نماینده دموکرات کنگره از ایالت «میشیگان» اعلام کرد که به دلیل ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود وی به کرانه اشغالی باختری به دیدار مادربزرگش نمی‌رود، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا به وی حمله کرد.

ترامپ که رژیم صهیونیستی را برای ممانعت از ورود طلیب و «ایلهان عمر»، نماینده دموکرات از ایالت «مینه سوتا» تحریک کرده بود، گفت که طلیب اجازه برای دیدار مادربزرگش را نپذیرفت، چرا که این داستان به طور کامل توطئه او برای انتقاد از متحد آمریکا بوده است. 

رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی مدعی شد که اسرائیل با طلیب بسیار خوب و محترمانه برخورد کرده است،‌ چرا که به وی اجازه دیدار با مادربزرگش را داد. 

وی در ادامه توئیت خود نوشت: «طلیب پس از آنکه اسرائیل به او اجازه داد به دیدار مادربزرگش برورد، شوکه شد و برای همین با صدای بلند اعلام کرد که به اسرائیل نخواهد رفت. 

ترامپ در ادامه نوشت: «نظر شما چیست؟ آیا این یک توطئه نیست؟».  

وی گفت: «طلیب مجوز اسرائیل را به صورتی مفتضحانه رد کرد». 

رئیس جمهوری آمریکا با وقاحت گفت: «برنده حقیقی در تمام آنچه گذشت،‌ مادربزرگ طلیب است که دیگر مجبور نیست او را ببیند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز