خبرگزاری کار ایران

«خارج از محدوده» نمایشگاهی از آثار زنان در گالری آرتیبیشن

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۷۷

«خارج از محدوده» اولین نمایشگاه گروهی با حضور ۱۹ خانم در گالری آرتیبیشن بوده که قرار است آثار آنها با متریال خاص به نمایش گذاشته شوند.

به گزارش ایلنا، «خارج از محدوده» اولین نمایشگاه گروهی با حضور ۱۹ خانم در گالری آرتیبیشن بوده که قرار است آثار آنها با متریال خاص به نمایش گذاشته شوند.

این نمایشگاه آثاری با مدیاهای مختلف را در خود جمع‌آوری کرده که در روز جمعه ۲۵ مرداد افتتاح خواهد شد.

آثار حاضران در این نمایشگاه در چهار رشتۀ متفاوت ارائه خواهد شد. به این ترتیب نوشین نفیسی، آیناز علیپور و گلناز زیبنده‌نو در رشته ویدئوآرت؛ پریسا تقی‌پور، اعظم حسین‌آبادی، شیوا نوران، مریم طاهری‌راد و ستاره جباری در حوزه حجم و مجسمۀ؛ همچنین ملیسا ولی‌پور و نگار هاشمی با آثار اینستالیشن و با متریالی از منسوجات و علاوه بر این، زینب موحدی، هنگامه صدری، مرجان قربانی، مژگان حبیبی، مهتا معینی، مریم رضوی، سمیه فعال محمدعلی، هدا حدادی و شیما فریدنی در گالری شمارۀ ۲ آرتیبیشن در رشتۀ نقاشی آثاری را با موضوع زنان به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ روز جمعه ۲۵ مرداد ماه در گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیۀ ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک ۶ افتتاح شده و تا ۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

علاقمندان به حضور در این رویداد هنری که در تهران ساکن نیستند، می‌توانند با مراجعه به سایت گالری آرتیبیشن با آدرس (www.artibition.net) مراجعه کنند و به صورت آنلاین به مشاهده اثار بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز