خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

رشد کشور نیازمند تبدیل علم به ثروت است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۱۴

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشرفت کشور علوم و فنون تولیدی را به محصول، سرمایه و ثروت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داودمحمدی در نخستین رویداد نمایشگاهی رفع نیازهای فناوری صنایع کوچک و متوسط منطقه ای استان اظهار داشت: ما در عرصه‌های علمی و صنعتی در جایگاه مناسبی برخورداریم و قزوین به عنوان قطب علمی و صنعتی است که متاسفانه این علم به ثروت تبدیل نشده است.

وی افزود: در استان از هر دوبال پرواز برخورداریم و تلفیق علم و صنعت به خوبی صورت نگرفته است و ما ناگریزیم برای پیشرفت کشور علوم و فنون تولیدی را به محصول، سرمایه و ثروت تبدیل کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برپایی نمایشگاه فرصتی برای پرکردن این خلاء است و ارتباط صنایع کوچک و معاونت فناوری رئیس جمهوری تنگاتنگ شده و افزایش یابد تا بتوانیم به این هدف دستیابی داشته باشیم.

محمدی یادآور شد: باید ارتباط صنعت و معدن با دانشگاه بیشتر شود.

سیده حمیده زرآبادی نیز در این همایش عنوان کرد: توجه به صنایع کوچک موجب جهش خوبی در تولید و شکوفایی استعدادها و نقدینگی های کوچک در کشور شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات صنایع وابستگی به تکنولوژی بوده که نمایشگاه امروز با خوش سلیقگی ایجاد شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صنایعی که در استان تولید می شود فعالان این بخش از دانش نخبگی استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز