خبرگزاری کار ایران

شیرکانی خبر داد:

معرفی خدمات صندوق در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۱۹۹

خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر معرفی می شود.

به گزارش ایلنا، علی شیرکانی سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر از حضور این صندوق در «چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر» خبر داد و گفت: این صندوق به‌منظور معرفی خدمات خود به گروه هدف یعنی روستاییان و عشایر، در نمایشگاه توانمندی‌ها که از فردا به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

وی همچنین از اعطای احکام چندنفر از مستمری‌بگیران صندوق و رونمایی از کارت جدید بیمه‌شدگان به عنوان برنامه‌های جانبی حضور در نمایشگاه توانمندی‌ها خبر داد و افزود: بستر ارائه خدمات صندوق بر روی سایت جدید آماده شده و از این سایت، در نمایشگاه رونمایی می‌شود. بهره‌برداری از سامانه تمدید بیمه‌ای و سامانه پیامکی هوشمند نیز در این نمایشگاه، آغاز خواهد شد.

شیرکانی گفت: همکاران ما همچنین در نمایشگاه، امکان تمدید بیمه را فراهم کرده‌اند و بیمه‌شدگان عزیز می‌توانند با مراجعه به غرفه صندوق، نسبت به تمدید بیمه خود اقدام کنند.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر از فردا 24 مردادماه به‌مدت چهار روز، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، در سالن 25 سی، غرفه شماره 15 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز