خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین عنوان کرد:

انعقاد 40 قرارداد با سرمایه گذاران بخش صنعت در استان

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۱۶۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: بیش از چهل قرارداد با 170 هکتار زمین واگذار شده به این سرمایه گذاران، با آنها قرارداد انعقاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اولین نمایشگاه رفع نیازهای فتاوری صنایع کوچک و متوسط منطقه ای استان قزوین با حضور سعید زرندی معاون وزیر صمت و مدیران دستگاههای اقتصادی و صنعتی استان در سالن نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این مراسم بیان کرد: در هفته حمایت از صنایع کوچک قرار داریم که با عیدقربان و غدیر تقارن دارد.

وی گفت: امسال سال رونق تولید است و این امر باید عملیاتی شود که استارت این کار با نمایشگاه فناورانه زده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعی استان قزوین اظهار کرد: در سال پیش با 120 قرارداد جزو چهار استان برتر کشور بودیم و بیش از چهل قرارداد با 170 هکتار زمین واگذار شده به این سرمایه گذاران، با آنها قرارداد انعقاد شده است.

خانپور گفت: تعداد نیازهای احصا شده از پنج استان، 193نیاز است که 113 مورد آن مربوط به استان بوده است. اعلام تعداد واحدهای صنعتی حاضر در نمایشگاه 56 واحد و 15 دانشگاه و موسسه عالی با ما در این نمایشگاه همکاری دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز