خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری گیلان تأکید کرد ؛

استفاده از ظرفیت های صنایع کوچک در راستای تولید و اشتغال

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۰۸

ارسلان زارع با بیان اینکه استان گیلان در عرصه صنعت از نخستین استان های کشور بوده است، گفت: می‌توان از ظرفیت های صنایع کوچک در راستای تولید و اشتغال بیشترین استفاده را کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک با مدیر و معاونان شرکت شهرک های صنعتی استان دیدار و ضمن تبریک این مناسبت، به بررسی مشکلات صنایع کوچک استان پرداخت.

وی با بیان اینکه شرایط حال حاضر  کشور اقتضا می کند تا بیش از گذشته به تولید داخل و رونق بیشتر آن توسط واحدها و صنایع داخلی تکیه و تاکید داشته باشیم، افزود: صنایع کوچک با اشتغال هر واحد، پنجاه نفر و کمتر، حدود ۹۰ درصد صنایع استان را به خود اختصاص داده که با برنامه ریزی و تلاش بیشتر می توان از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای دوره دولت تدبیر و امید، وزارت کشور در مرکز و در استان ها، استانداری ها و فرمانداری ها در کنار وظایف خطیر خود، هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت های اقتصادی دستگاه‌های اجرایی را انجام می دهند، گفت: راه اندازی واحدها و طرح های تولیدی راکد و نیمه فعال مورد تاکید است.

 زارع تاکید کرد: در شرایط موجود و تحریم و جنگ اقتصادی لازم است تا با اجرای سیاست‌ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی و به ویژه تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم  در رونق بخشی به تولید کوشش بیشتری صورت گیرد.

سرپرست استانداری با بیان اینکه ضرورت دارد تا آموزش های ضمن خدمت و  رعایت استانداردهای ایمنی در کار توسط مدیران و کارکنان واحد های تولیدی و صنعتی مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار داشت: آموزش در بالا بردن سطح بهره وری و کاهش قیمت تمام شده کالاها نقش مهمی دارد و لذا قدرت رقابت پذیری در بازار را نیز افزایش می دهد.

در این دیدار مدیر شرکت شهرک های صنعتی به بیان مشکلات صنایع بزرگ و کوچک در شهرک‌های صنعتی استان پرداخت و سرپرست استانداری گیلان توصیه ها و رهنمودهای لازم را در هر بخش صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز