خبرگزاری کار ایران

فعالیت 29 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۴۷۸

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از فعالیت ۲۹ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۳۱ هزار عضو در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدنقی صالحی در مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: خبرنگاران در راستای انعکاس واقعیت های جامعه، جانانه تلاش می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به رشد قابل توجه تعداد مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این مراکز با برگزاری دوره های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی به دنبال کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

وی تعداد مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان را 29 مرکز خواند و گفت: این تعداد شامل ۱۷ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، ۱۱ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با یادآوری اینکه در حال حاضر 31 هزار نفر عضو این مراکز هستند، گفت: در حوزه چاپ کتاب نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در پایان از انتشار فراخوان بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و گفت: مرحله استانی این جشنواره ۱۶ و ۱۷ مهرماه امسال در زنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز