خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت کلر پارس خبر داد ؛

تشکیل تعاونی مسکن کارگران کلرپارس در آیند‌ه‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۲۰۷

در آذرماه سال گذشته قرداد 110 نفر از کارگران از حالت قرداد پیمانی خارج و کارگران به صورت قرداد شرکتی تبدیل وضیعت شدند.

به گزارش ایلنا، ابولفضل باباپور در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح این خبر اظهار کرد: شرکت کلر پارس تنها تولیدکننده آب اکسیژنه و پارافین کلره در کشور و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کلر، سود سوزآور، هیدروژن و مشتقات آنها بوده و با هدف ارتقای سلامت و بهداشت آب کشور و خود کفایی در تولید کلر و مشتقات آن در سال ۶۶ تاسیس شد.

 وی با تاکید بر اینکه محصولات تولیدی شرکت کلر پارس علاوه بر تامین بخش عمده‌ای از نیازهای کشور به بیش از ۲۳ کشور جهان صادر می‌شود، گفت: محصولات این شرکت کاملا پاسخگوی نیاز کشور بوده و علاوه بر آن محصولاتمان به طور مستقیم به کشورهایی مانند مقدونیه، بلاروس، گرجستان، روسیه، سوریه و ترکیه و به کشورهایی مانند برزیل و مصر با واسطه صادر می‌شود.

وی از سهم ۴۵ درصدی شرکت کلر پارس در تولید و تامین کلر و مشتقات مورد نیاز کشور خبر داد و بیان کرد: ۳۰ درصد از محصولات‌مان را برای صادرات در نظر گرفته‌ایم و از این نظر نیز بیشترین سهم را در بازار داریم، ما تنها شرکتی هستیم که با استفاده از نمک معدنی محصولاتی با بهترین کیفیت را تولید می‌کنیم.

باباپور با اشاره به مزایای رقابتی کلر پارس در مقایسه با سایر صنایع اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی روز، توجه به شاخص‌های ایمنی زیستی از جمله مزایای رقابتی این شرکت بوده و آزمایشگاه آن با دارا بودن دستگاه‌های مدرن، کامل‌ترین آزمایشگاه شمال غرب کشور بوده و به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی به صنایع کشور، خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه کلر پارس به مرحله سود دهی رسیده است، گفت: میزان فروش ریالی این شرکت در چهار ماهه اول سال جاری از کل سال‌های ۹۶ و ۹۵ بیشتر بوده و مجوز سرمایه گذاری سود این شرکت در بورس گرفته شده است و تا پایان مهر ماه عملیاتی می‌شود.

 وی با اشاره به طرح‌های توسعه این شرکت اظهار کرد: در سال‌های اخیر، واحد تحقیق و توسعه نیز در کلر پارس را اندازی شده و انعقاد قرار داد طرح تولید محصول جدید آب ژاول با غلظت ۳۰۰ به مقدار هفت هزار تن با کشور عراق، ساخت تاور آب اکسیژنه و نصب سیستم تصفیه آروماتیک از جمله طرح‌های توسعه این شرکت هستند.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی در حمایت از کارگران گفت: در آذرماه سال گذشته  قرداد 110  نفر از کارگران از حالت قرارداد پیمانی خارج و بصورت قرارداد شرکتی تبدیل وضیعت شدند که این اقدام با دستور مدیرعامل گروه شستا انجام یافته است و با توجه به سنوات وسابقه کارگران افزایش حقوق نیز داشتیم و پاداش‌هایی در قالب افزایش فروش و تولید پرداخت شده است.


وی ادامه داد: هزینه‌های رفاهی کارگران نیز افزایش یافته و جیره‌های غیرنقدی و سبد غذایی در اختیار کارگران قرار می‌گیرد و خبرخوشی  که دوست دارم در جمع خبرنگاران اعلام کنم اینکه بزودی تعاونی مسکن کارگران کلر لرپارس تشکیل خواهد شد که قصد داریم تمامی کارگران را صاحب مسکن کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز