خبرگزاری کار ایران

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان انجام شد؛

راه اندازی مرکزتشخیص عدم اعتیاد رانندگان در کانون کامیون‌داران استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۹۸

مدیرکل حمل ونقل پایانه‌های استان اصفهان از کانون کامیون‌داران استان اصفهان بازدید کرد.

دبیرکانون کامیون‌داران استان اصفهان در بازدید مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان اصفهان ازکانون کامیون‌داران استان، با اشاره به راه اندازی مرکزتشخیص عدم اعتیاد برای رانندگان این کانون گفت: این آزمایشگاه با سرمایه گذاری کانون کامیون‌داران استان با همکاری معاونت بهداشتی علوم پزشکی راه اندازی شده است تا رانندگان بتوانند به جای مراجعه به شهرستان‌ها ودیگر مراکز از این آزمایشگاه برای انجام این آزمایش استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ احمد کریمی یکی دیگر از خدمات ارائه شده به رانندگان را ایجاد مرکز تخصصی صدور کارت سلامت عنوان کرد و در این باره اظهار داشت: یکی از شرکت‌های خصوصی صدور کارت با هماهنگی کانون کامیون‌داران، مرکزت خصصی‌ای را در ساختمان این کانون راه اندازی کرده و به رانندگان برای صدورکارت سلامت ارائه خدمت می‌کند.

داریوش امانی در این دیدار از بخش‌های مربوط بیمه رانندگان، بیمه تکمیلی، کلاس‌های آموزشی، پروژه ساخت مسکن برای رانندگان، طرح راه اندازی آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد درکانون و‌مرکزطب کار سلامت رانندگان بازدید کرد.

در جریان این بازدید مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان ضمن ابراز خشنودی از راه اندازی مرکز آزمایشگاهی تشخیص عدم اعتیاد رانندگان در ساختمان این کانون تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم برای راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی در این مرکز در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز