خبرگزاری کار ایران

پروژه ساخت درب‌های باتری کک‌سازی ذوب آهن اصفهان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۹۲۲

در آستانه اعیاد خجسته غدیر و قربان و به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنجان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مرضیه باقرصاد رئیس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرهاد نیکنام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان ،علیرضا رضوانیان مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی،علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و جمعی دیگر از مسئولین و خبرنگاران نشریات و رسانه های الکترونیک شهرستان،شنبه نوزدهم مردادماه به همت روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان در ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن تشکر از ذوب آهن اصفهان بابت برگزاری این آیین جشن گفت: انسان‌ها ذاتاً به دلیل روحیه جستجوگری به دنبال دریافت اخبار و اطلاعات و تبادل آنها با یکدیگر هستند. 

عشق به مردم و آگاهی رسانی عامل انتخاب حرفه مقدس خبرنگاری است

وی اظهار داشت : خبرنگاری شغلی پر استرس،با درآمد پایین، مخاطرات بالا و نداشتن زمان مشخص است و تنها عشق به مردم و آگاهی رسانی به آنهاست که سبب می شود حرفه مقدس خبرنگاری از سوی افراد انتخاب شود و آن را به صورت مستمر با وجود همه مشکلات ادامه دهند. 

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : احساس مسئولیت در قبال افکار عمومی ،برخورداری از هوش و استعداد ذاتی و تسلط بر اصول نویسندگی نیز از جمله دیگر ویژگی های خبرنگاران موفق است. 

فرهاد نیکنام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با تبریک روز خبرنگار و تشکر از مجموعه ذوب آهن اصفهان بابت برگزاری این آیین جشن گفت : برنامه ریزی بسیار خوبی از سوی شرکت ذوب آهن انجام شده بود و در کنار جشن توانستیم با حضور در کارگاههای مختلف از نزدیک با پروژه های این شرکت مادر صنعتی از جمله ریل ملی و تولید درب های باتری کک سازی که نقش موثری در کاهش آلایندگی های زیست محیطی دارد آشنا شویم. 

وی افزود : مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره تلاش نموده تعامل موثری با اصحاب رسانه داشته باشد البته در این خصوص پذیرای انتقادات و پیشنهادات همکاران هستیم. 

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز گفت : ذوب آهن اصفهان که بیش از نیم قرن از حیات پر افتخار خود را سپری نموده است به دست فرزندان این مرز و بوم ساخته شد. این عزیزان پس از دوران بازنشستگی با حضور در صنایع مختلف از جمله فولاد مبارکه،فولاد خوزستان و ... منشا خیر و برکت جاودانه شدند.  

صداقت ، اساسی ترین سرمایه حرفه مقدس خبرنگاری است 

وی صداقت را اساسی ترین سرمایه حرفه مقدس خبرنگاری عنوان کرد و تصریح نمود : اگر صداقت سرلوحه رسالت خبرنگاری قرار گیرد،امید و نشاط اجتماعی به جامعه رهنمون می شود. 

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد : این شرکت به عنوان نخستین تولید کننده فولاد در کشور متاسفانه هم اکنون با 60 درصد ظرفیت ،تولید فولاد مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا را انجام می دهد زیرا با مشکل تامین مواد اولیه رو به رو است و اگر این معضل بزرگ برطرف شود اشتغال زایی و توسعه در ابعاد مختلف رقم می خورد.  

صنعت و فرهنگ در شهرستان لنجان از دیرباز تاکنون در کنار یکدیگر توسعه یافتند

مرضیه باقرصاد رئیس گروه مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز گفت : صنعت و فرهنگ در شهرستان لنجان از دیرباز تاکنون در کنار یکدیگر توسعه یافتند و این رویکرد بسیار ارزشمند است.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان نشریات متنوعی را همزمان با تاسیس این کارخانه عظیم از دهه 40 تاکنون به صورت مستمر در راستای تنویر افکار عمومی منتشر می نماید و الگویی برای سایر سازمان ها به شمار می رود. 

مهندس علیرضا رضوانیان مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان نیز که در این بازدید همراه تیم خبری بود نیز گفت : پروژه ساخت درب های باتری 3 کک سازی از سال گذشته آغاز شد اما پیمانکاران اُکراینی و چینی در اوج تحریم ها این پروژه را رها کردند و از کشور خارج شدند. 

وی افزود : با توجه به اهمیت این پروژه زیست محیطی و توجه ذوب آهن اصفهان به مقوله مسئولیت اجتماعی در قبال کارکنان و جامعه ،پرسنل توانمند شرکت کار طراحی،ساخت و نصب درب های فلکسیبل (انعطاف پذیر) باتری سه کک سازی را در دستور کار قرار دادند که با موفقیت و پیشرفت چشمگیر در دست اقدام است. 

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت ویژه مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت از این پروژه پرداخت و خاطر نشان کرد : مهندس یزدی زاده به عنوان فردی به واقع ذوب آهنی، طی بازدیدهای مستمر از پروژه ساخت درب های فلکسیبل و برگزاری جلسات کاری روند کار را به صورت کامل پیگیر هستند. این اقدام اثربخش ایشان در خصوص سایر طرح ها و پروژه های شرکت نیز مصداق دارد و سبب شده شور، اشتیاق و امید خاصی در بین  پرسنل بخش های گوناگون کارخانه ایجاد شود که یک سرمایه اجتماعی ارزشمند است.

پذیرای اصحاب رسانه برای بازدید از پروژه های شرکت هستیم 

مهندس رضوانیان گفت : همواره پذیرای اصحاب رسانه برای بازدید از پروژه های درب های باتری کک سازی و سایر طرح ها هستیم تا این عزیزان طی بازدید از محیط کارگاهها با اشراف دقیق بر موضوع و فرایند کار بتوانند با صداقت و جامعیت به اطلاع رسانی بپردازند. 

گفتنی است در پایان این آیین جشن که همراه با بازدید از بخش های مختلف کارخانه بود ، با حضور مسئولین هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران اهدا گردید. 

شایان ذکر است ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی هر سال آیین تجلیل از خبرنگاران محلی لنجان ، شهرستانی که همجوار  با کارخانه است را برگزار می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز